اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال حوادث دیدار هفته سوم با فرش آراء

سرپرست و کاپیتان تیم فوتسال صبای قم محروم شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست و کاپیتان تیم فوتسال صبای قم از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت و جریمه مواجه شدند.

سرپرست و کاپیتان تیم فوتسال صبای قم محروم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هفته سوم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای صبای قم چندان خوش یمن نبود، زیرا از بازی در میهمانی تیم فوتسال فرش آراء خاطره خوشی برای صبایی‌ها به یادگار نماند.

شاگردان امیر شمسایی در این هفته برای انجام دومین دیدار خارج از خانه خود به شهر مشهد و سالن شهید بهشتی این شهر رفتند و در حالی که میهمان تیم فوتسال فرش آراء بودند، با اتفاقات عجیب و قریبی که در سالن بازی رخ داد، بازی برده را واگذار کردند.

علاوه بر شکست پنج بر چهار تیم فوتسال صبای قم در این دیدار حساس که با اشتباهات عجیب وحید عرض پیما داور اول مسابقه حواشی بسیار زیادی نیز داشت، برخی تصمیمات انضباطی هم گریبانگیر صبای قم شد تا خاطرات تلخ صبا از این دیدار تکمیل شود.

یکی از مسائلی که در این دیدار نیاز شدید به رسیدگی انضباطی داشت، برخورد ناشایست تماشاگران مشهدی با بازیکنان و کادر فنی صبای قم بود که با پرتاب بطری‌های آب یخ زده و انواع و اقسام بی‌احترامی به صبایی‌ها همراه بود.

برای این منظور کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رسیدگی به موقع به حوادث دیدار فرش آرای مشهد و صبای قم و لزوم برخورد با متخلفان را در دستور کار خود قرار داد و در نهایت تیم مشهدی را از بازی در حضور تماشاگر و صبای قم را از حضور سرپرست و کاپیتان خود محروم کرد.

کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با توجه به رسیدگی سریع و به موقع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به تخلفات صورت گرفته در دیدار فرش آرای مشهد و صبای قم از مسئولان این کمیته تشکر کرده که این مهم نیز در نوع خود جالب توجه است، زیرا این کمیته هیچگاه به این سرعت رسیدگی به تخلفات فوتسال را در دستور کار خود قرار نمی‌داد.

به هر حال پس از وقوع اتفاقاتی در بازی فرش آرای مشهد و صبای قم این نگرانی به وجود آمد که مبادا باز هم شاهد تکرار این مشکلات در دیدارهای دیگر باشیم که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با رسیدگی به موقع کمیته انضباطی نگرانی‌ها را برطرف کرده و این امیدواری به وجود آمد که حوادث و اتفاقات لیگ برتر فوتسال کشور به حداقل برسد.

بر اساس رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ناصر شریفی سرپرست تیم فوتبال صبای قم تا اطلاع ثانوی از همراهی صبا محروم شده و محسن حسن‌زاده کاپیتان تیم فوتسال صبای قم نیز سه جلسه از همراهی این تیم محروم شده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول