اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتسال راه ساری:

آماده‌ترین دروازبان در ترکیب فوتسال راه ساری قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتسال راه ساری از حضور چهار دروازبان در این تیم خبر داد و گفت: آماده‌ترین و بهترین دروازبان در ترکیب اصلی تیم قرار می‌گیرد.

آماده‌ترین دروازبان در ترکیب فوتسال راه ساری قرار می‌گیرد

حمید بخشی پس از بازگشت دوباره سید جواد منتظر به تیم راه ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری، اظهار داشت: با توجه به جایگاهی که سید جواد منتظر در فوتسال کشورمان دارد و تجربیات خوبی که در سال‌های اخیر کسب کرده است، حضور این دروازبان برای تیم راه ساری می‌تواند یک غنیمت باشد.

وی از حضور دروازبان‌های خوب و برتر در تیم راه ساری خبر داد و افزود: هر چهار دروازه‌بان راه ساری شانس حضور در ترکیب اصلی تیم را دارند.

بخشی گفت: مرتضی ساجدی‌نیا زمانی از بهترین دروازه‌بانان کشور به شمار می‌رفت و عارف عالی‌منش هم معرف حضور تمام علاقه‌مندان به راه ساری است چراکه در چند فصل اخیر دروازه‌بان شماره یک این تیم ریشه‌دار بوده است.

وی تصریح کرد: محسن رسولی هم که سهمیه تیم امید ما محسوب می‌شود در مسابقات لیگ برتر امیدهای امسال فوق‌العاده ظاهر شد و آینده درخشانی را در پیش رو دارد.

مربی دروازه‌بان‌های راه ساری ادامه داد: برایم تفاوتی میان هیچ یک از دروازه‌بان‌ها وجود ندارد، همه آنها را به یک چشم نگاه می‌کنم و به تک تک آنها علاقه‌مند هستم.

وی بیان داشت: شرایط هر چهار دروازه‌بان تیم ما برای حضور در زمین مسابقه با هم برابر است و این عملکرد آنها در تمرینات است که حضورشان در مسابقات راه ساری را تضمین می‌کند.

مربی دروازه‌بان‌های راه ساری تصریح کرد: حرف اول و آخر در مورد ترکیب راه ساری را سرمربی تیم، محمدرضا حیدریان خواهد زد که اگر او در مورد دروازه‌بان‌ها از من سئوال کند نظر خودم را به او خواهم گفت.

بخشی اذعان داشت: حضور چهار دروازه‌بان در تمرینات، کار مرا سخت خواهد کرد اما از این بابت که رقابت بین آنها بیشتر خواهد شد و این رقابت در نهایت منجر به موفقیت به تیم خواهد شد، بسیار خوشحالم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با حضور دروازه‌بان‌های خوب در تیم راه ساری مشکلات به حداقل برسد و بتوانیم بار دیگر این تیم مردمی و ریشه‌دار را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و و دل هزاران هوادار ساروی را شاد کنیم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول