اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان جام سردار حاتم

سومین دوره فوتسال کانون‌های فرهنگی کاشان آغاز شد

خبرگزاری فارس: سومین دوره مسابقات فوتسال کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان با عنوان جام سردار شهید حاج حاتم از امروز در سالن امیرکبیر این شهرستان آغاز شد.

سومین دوره فوتسال کانون‌های فرهنگی کاشان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رئیس ستاد ورزش مؤسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح این رقابت‌ها در مجموعه ورزشی امیرکبیر این شهرستان اظهار داشت: در سومین دوره مسابقات فوتسال جام سردار شهید حاج حاتم 24 تیم از کانون‌های فرهنگی این شهرستان به مدت دو هفته صبح و عصر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مهدی انصاری افزود: 24 تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در شش گروه چهار تیمی دور مقدماتی مسابقات را آغاز می‌کنند و در پایان تیم‌های اول و دوم گروه‌ها و در مجموع 12 تیم به مرحله دوم مسابقات صعود می‌کنند.

به گفته وی دور دوم این رقابت‌ها نیز در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه دو تیم اول و دوم به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات راه می‌یابند.

وی یادآور شد: مراسم اختتامیه مسابقات 23 شهریور همراه با اهدای جوایز به تیم‌های برتر، سرپرستان و مربیان برگزیده، تیم اخلاق، آقای گل و پدیده مسابقات در سالن فیض دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

انصاری تصریح کرد: در گروه اول این رقابت‌ها تیم‌های حیدر کرار، شهدای هسته‌ای، ولی عصر (عج) خزاق و جوادالائمه(ع) «ب» حضور دارند و در گروه دوم نیز تیم‌های فاطمیه کوشک سفید، ولی عصر (عج) کانون فرهنگی خیابان کارگر، مؤسسه نور و الزهرا(س) شرکت دارند.

عضو هیئت مدیره موسسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی کاشان افزود: همچنین در گروه سوم این رقابت‌ها تیم‌های خاتم‌الانبیاء «الف»، الزهرای‌حسنی‌رود، نبی اکرم(ص) و حبیب‌‌بن‌مظاهر حضور دارند و در گروه چهارم نیز تیم‌های عشاق‌الحسین(ع)، 14 معصوم، مهدی‌الزهرا(ع) و الغدیر شرکت دارند.

به گفته وی در گروه پنجم تیم‌های شهید بهشتی، آیت‌الله کاشانی، شهیدان دقیقی و خاتم آل محمد(ص) حاضر بوده و در گروه ششم نیز تیم‌های جوادالائمه(ع) «الف»، ولی‌‌امر برزآباد، خاتم‌الانبیاء «ب» و سادات رقابت می‌کنند.

انصاری، مسابقات فوتسال کانون‌های فرهنگی شهرستان کاشان را یکی از مهم‌ترین مسابقات ورزشی در سطح کانون‌های فرهنگی این شهرستان دانست و گفت: استعدادیابی نونهالان و نوجوانان و همچنین شرکت در مسابقات استانی و کشوری از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات محسوب می‌شود.

شهرستان کاشان دارای 125 کانون فرهنگی فعال با 10 هزار نفر عضو است که از این تعداد 85 کانون آن در شهر کاشان و 40 کانون دیگر در بخش‌های قمصر، برزک، نیاسر و بخش مرکزی فعالیت دارند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول