اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت شوشتر خواستار شد

برخورد با فروشندگان مواد غذایی دوره‌گرد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت شوشتر خواستار برخورد قاطع با فروشندگان مواد غذایی به صورت دوره‌گرد و سیار شد و گفت: نظارتی از نظر بهداشتی بر این عاملان فروش مواد غذایی نیست.

برخورد با فروشندگان مواد غذایی دوره‌گرد

دکتر صغری گنج امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: تعداد فروشندگان سیار فلافل در سطح شهر شوشتر روزانه در حال افزایش است و باید در این‌باره اقدامات پیشگیرانه سریعی را در دستور کار قرار دهیم.

وی خاطر‌نشان کرد: فروش فلافل و ساندویچ‌های دیگر در دکه‌های سیار و یا بساط‌های شبانه باعث ایجاد تحدید علیه بهداشت عمومی می‌شود و باید در اسرع وقت با این مشکل که روز به روز در حال افزایش است برخورد شود.

وی با اشاره به ممنوعیت استفاده از جوش‌شیرین در نانوایی‌ها افزود: مبارزه با استفاده از جوش‌شیرین در سطح شهرستان شوشتر با افزایش بازرسی‌ها از نانوایی‌های سطح شهر تشدید شده و با متخلفان در این باره برخورد قاطع می‌شود.

این مقام مسئول افزود: روزانه در بازرسی‌های متعددی که از نانوایی‌های سطح شهر شوشتر انجام می‌شود نمونه‌گیری‌های زیادی برای بررسی استفاده و یا عدم استفاده از جوش‌شیرین انجام می‌شود که پس از مشخص شدن پاسخ آزمایشات با متخلفان برخورد قانونی می‌کنیم.

وی با اشاره به دستورالعمل جدید مبارزه با سگ‌های ولگرد در سطح جامعه گفت: روش اتلاف ترحم‌آمیز سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان ابلاغ شده است و شهرداری باید برای اتلاف سگ‌های ولگرد این روش را در دستور‌کار خود قرار دهد.

گنج افزود: نگهداری دام به ویژه دام سنگین در محدوده شهری باعث بروز بیماری‌های خطرناکی می‌شود که باید با نگهداران دام در این باره برخورد کرد.

وی با اشاره به اینکه باید کوشید تا دامداران از سطح شهرستان شوشتر خارج شوند، تأکید کرد: باید بکوشیم تا دامداران به ویژه گاومیشداران شوشتری از شهر خارج شده و در مکانی مجموع شوند و به این دلیل برای این مهم نیازمند همکاری بسیار زیاد دستگاه‌های شهرستانی هستیم.

رئیس مرکز بهداشت شوشتر خاطر نشان کرد: تردد احشام در سطح شهر شوشتر و وجود فضولات حیوانی در برخی از مناطق شهری باعث شده تا سلامت مردم در این مناطق به مخاطره بیفتد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول