اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

محصول راهیان نور اقتصاد مقاومتی باشد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: محصول راهیان نور اقتصاد مقاومتی باشد.

محصول راهیان نور اقتصاد مقاومتی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید عیسی هاشمی حیدری بعدازظهر امروز در همایش کمیته‌های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهیختگان با محوریت راهیان نور درس آمادگی دفاعی که در سالن همایش‌های غدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد با بیان اینکه استکبار کمربند و چکمه‌های نطامی خود را محکم بسته تا در مقابله با نظام اسلامی محکم‌تر گام بردارد، اظهار داشت: آنچه مسلم است در حال حاضر در مقابل جنگ اعلام نشده‌ای قرار داریم که در قالب جنگ مخفی و نرم‌افزاری طراحی شده است.

وی با تاکید بر اینکه ساز و کارهای مقابله با استکبار به صورت برنامه‌ریزی‌های مدون باید برای همه تعیین شود، ادامه داد: دشمن با طراحی جنگ نرم و اقتصادی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی آماده شده است.

* سربازان نظام اسلامی در بعد علمی هم نمره قبولی را کسب کردند

 

این مسئول به منویات سال‌های اخیر رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری فرمودند نه تنها در معرض تهاجم فرهنگی دشمن قرار گرفتیم بلکه شبیخون فرهنگی نیز از سوی استکبار بر علیه ما صورت گرفته است.

وی یادآور شد: شهدای ما در جنگ نظامی مقابل دشمن با فراگیری آموزه‌های امام راحل نمره قبولی را کسب کردند و رفتند حال وظیفه ما است تا در جنگ نرم، جبهه علوم، آگاهی و اندیشمندی با بهره‌گیری از مکتب امام و شهدا بر دشمن پیروز شویم.

رئیس ستاد راهیان نور استان مازندران با اشاره به اینکه سربازان نظام اسلامی در بعد علمی بعد از جنگ نظامی نمره قبولی را کسب کردند، اظهار داشت: دانشمندان جوان ایرانی با پشتکار و هدایتگری رهبری دروازه‌های ممنوعه علمی دشمن را گشودند و با رمزگشایی در بعد هسته‌ای نیز پیروز شدند.

هاشمی حیدری فتح قله‌های علمی در جمهوری اسلامی از سوی دانشمندان ایرانی را موجب ترس دشمن دانست و بیان داشت: دشمن با ناکام شدن در جنگ‌های مختلف نظامی، علمی و هسته‌ای علیه جمهوری اسلامی در جبهه فرهنگی و اقتصادی علیه ایران فعالیت خود را شروع کرد.

* دشمن موضوع‌های فرهنگی را در جنگ اقتصادی پیوند زد

 

وی با اشاره به اینکه اولویت نخست استکبار جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی است، تصریح کرد:  دشمن موضوع‌های فرهنگی را در جنگ اقتصادی پیوند زد تا به نسل جوان نشان دهد که ما در همه عرصه‌ها ناتوان هستیم.

معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه در جنگ اقتصادی باید توانایی فرهنگی جامعه افزایش یابد، گفت: اگر فرهنگ استفاده از توانمندی اقتصادی را ندانیم به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.

وی تبیین فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه را از ضرورت‌ها دانست و ادامه داد: رهبری فرمودند "شهدا مانند آیات قرآن مقدس هستند و مزارشان زیارتگاه اهل یقین است".

هاشمی با بیان اینکه نور انقلاب اسلامی الهی است و با فوت دشمن خاموش نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تاکید خداوند است که نور الهی از قدرت خداوند حفظ می‌شود.

* طرح سفر راهیان نور از مازندران پایلوت شد

رئیس ستاد راهیان نور استان مازندران با اعلام اینکه طرح سفر راهیان نور از استان مازندران مطرح شده است و امروز در تمام کشور فراگیر شد، بیان داشت: بحث اعزام راهیان نور موضوعی جدی، اساسی و پایه‌ای در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است و اجرای این طرح فرهنگی و معنوی مورد تاکید رهبری قرار دارد.

وی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را پشتوانه فعالیت‌های اقتصادی در جامعه عنوان کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبری است باید محصول همین راهیان نور باشد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه از ظرفیت‌های راهیان نور باید بهره‌برداری مفید شود، بیان داشت: راهیان نور رودخانه‌ای جاری است که در سر راهش هر پلیدی را می‌شوید.

* وحدت کلمه باید در اجرای فعالیت‌های راهیان نور نهادینه شود

وی بر اجرای دقیق بحث راهیان نور در مازندران تاکید کرد و متذکر شد: وحدت کلمه باید در اجرای فعالیت‌های راهیان نور نهادینه شود.

هاشمی با بیان اینکه باید به جوانان اعتماد کنیم تا پیروزی همانند هشت سال دفاع مقدس را کسب کنیم، اظهار داشت: دشمن را کوچک نشماریم استکبار تمام قوایش را برای مقابله با جمهوری اسلامی به کار بسته است.

وی ادامه داد: در کرانه راهیان نور باید بیداری بودن در مقابل جبهه دشمن را به جوانان بیاموزیم.

رئیس ستاد راهیان نور استان مازندران با اشاره به اینکه مقابله با جنگ سایبری در بدنه راهیان مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: تا تعریف دقیقی از دفاع نرم افزاری انجام نشود به سرانجام مطلوب نمی‌رسیم.

این مسئول اذعان داشت: فرمانداران شهرهای مازندران به پروژه راهیان نور معتقد هستند و تاکید رهبری را بدون چون و چرا اجرای می‌کنند.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول