اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس:

هیچ نماینده‌ای در رفتن نیکزاد نقش نداشت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت کشور بدون هیچ مشورتی تصمیم به جابه‌جایی استانداران اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد گرفت، گفت: هیچ نماینده‌ای در رفتن نیکزاد نقش نداشت.

هیچ نماینده‌ای در رفتن نیکزاد نقش نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری صبح امروز در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دولت خود تصمیم به جابه‌جایی استانداران کهگیلویه و بویراحمد گرفت و هیچ نماینده‌ای در این زمینه برای تغییر استاندار نقش نداشت.

وی با بیان اینکه دروغ‌گویی هم در این استان حد و حدودی دارد و برخی به دلیل عدم خداترسی هر دروغی را به دیگران منسوب می‌کنند، تصریح کرد: آقایان یک کلمه بیاورند که ما سه نماینده پشت سر نیکزاد حرفی زده باشیم که وزیر کشور و معاونان وی شاهدی بر این مدعا هستند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کسی در این استان به وضعیت آشفته رسانه‌ها توجه کند و اجازه ندهید بیش از این با آبروی افراد بازی شود.

وی با انتقاد شدید از متولیان فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اجازه ندهیم بی‌تقوایی در همه سطوح استان رسوخ کند و همه با دروغ‌پراکنی برخی رسانه‌ها نسبت به هم بدبین شوند.

بزرگواری با ذکر این نکته که در برخی چینش‌ها و گاهی نیز در زمینه حفظ بیت‌المال با مسئولان استان تفاوت دیدگاه داشتیم، عنوان کرد: با این حال هیچ‌گاه به دنبال تغییر نیکزاد نبودیم.

این نماینده مجلس تأکید کرد: باز هم می‌گویم که استاندار کهگیلویه و بویراحمد را وزیر کشور جابه‌جا کرد و هیچ کس در این استان از جمله نمایندگان حرفی برای تغییر وی با کسی نزدند و البته در شأن ما هم نبود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول