اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بسکتبال مازندران خبر داد

حضور بسکتبالیست مازندرانی در بازی‌های آسیایی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بسکتبال مازندران از حضور بسکتبالیست مازندرانی در بازی‌های غرب آسیا خبر داد.

حضور بسکتبالیست مازندرانی در بازی‌های آسیایی

بهمن سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: علی نصیری بازیکن مازندرانی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی غرب آسیا دعوت شد.

وی افزود: علی نصیری تنها بسکتبالیست مازندرانی است که به همراه 14 بازیکن دیگر از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی فراخوانده شد.

سلیمانی تصریح کرد: این بازیکن سابقه حضور در تیم بسکتبال منتخب نوجوانان مازندران و شرکت در مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور را در کارنامه ورزشی درخشان خود دارد.

رئیس هیئت بسکتبال مازندران زمان برپایی اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشور را 22 تا 30 شهریور عنوان کرد و افزود: این اردو با حضور بازیکنان دعوت شده در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که بسکتبالیست مازندرانی بتواند با درخشش در اردوهای تیم ملی، نظر کادر فنی را برای قرار گرفتن در ترکیب نهایی این تیم برای اعزام به مسابقات قهرمانی غرب آسیا جلب کند.

سلیمانی در پایان از برگزاری مسابقات لیگ منظم در استان خبر داد و اذعان داشت: تصمیم داریم که با کمک روسا و مربیان بسکتبال لیگ مردان و زنان قهرمانی استان را برای کشف استعداد برگزار کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول