اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سالگرد حادثه 11 سپتامبر

توطئه صهیونیسم برای خشن جلوه‌دادن اسلام ناکام ماند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: توهین به پیامبر اسلام در آستانه سالگرد حادثه 11 سپتامبر توطئه‌ای آشکار در خشن جلوه‌دادن اسلام است که این توطئه ناکام ماند.

توطئه صهیونیسم برای خشن جلوه‌دادن اسلام ناکام ماند

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: غرب توانست با تبلیغات جهانی و سانسور شدید خبری در حادثه 11 سپتامبر خود را پیروز میدان جلوه دهد و با همراهی چندین دولت به کشورهای خاورمیانه لشکرکشی کند.

وی افزود: دشمنان اسلام در 11 سپتامبر با انتشار فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر اسلام سعی در جلوه‌دادن شخصیت پیامبر گرامی اسلام به عنوان فردی خشن و جنگ‌طلب کردند.

باقری با بیان اینکه امروز مردم دنیا، مردم 12 سال پیش نیستند، تصریح کرد: بیداری اسلامی و جنبش کشورهای عدم تعهد، سبب شده تا مردم دنیا بیدار باشند.

وی با اشاره به این که فروپاشی ساختمان دو قلوی پنتاگون در قرآن نیز آمده است، اعلام کرد: در سوره توبه آیه 109 اشاره به ساختمان دو قلوی پنتاگون شده که روزی پر از آتش جهنم می‌شود.

امام جمعه شاهین‌دژ در خاتمه افزود: آمریکا و غرب با اهانت به پیامبر در تلاش هستند که نام پیامبر و اسلام را از صحنه روزگار محو کنند اما تمام این کارها بر علیه آنها و به نفع اسلام است.

باقری ادامه داد: آمریکا و ایادی استکبار جهانی با این اقدام زشت و نفرت‌انگیز موجب شدند تا مسلمانان و همه انسان‌های آزاده علاقه‌شان به پیامبر اکرم (ص) بیشتر و نفرت آنها نیز نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی استکباری آنها، بیش از پیش بیشتر شود.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول