اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف و امور خیریه جیرفت:

219 روستای جیرفت و عنبرآباد فاقد مسجد هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت گفت: 219 روستا در جیرفت و عنبرآباد طبق آماری که با کمک بخشداری‌ها و فرمانداری‌های این مناطق گرفته شده، فاقد مسجد بوده و نیازمند اعتبار ویژه در این بخش هستند.

219 روستای جیرفت و عنبرآباد فاقد مسجد هستند

مهدی شریف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: یکی از خدمات بزرگی که در دولت نهم و دهم صورت گرفت، کمک به بازسازی، تکمیل و تجهیز مساجد است که در دولت‌های گذشته یا به آن توجه نمی‌شد و یا کمتر توجه شده است.

وی افزود: از زمان تأسیس اداره اوقاف و امور خیریه در جنوب کرمان با توجه به وجود مشکلات فراوان در این حوزه و کمبودهایی که وجود داشت، سازمان اوقاف توانست بار دیگر با نگاه ویژه به مناطق محروم اعتبار قابل توجهی را به مساجد شهرهای جنوبی اختصاص دهد.

شریف تصریح کرد: در همین راستا تاکنون 785 مسجد شناسایی و اعتبار 16 میلیارد و 672 میلیون ریال از طریق هیئت امنا به آن‌ها تخصیص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: 219 روستا در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد طبق آماری که با کمک بخشداری‌ها و فرمانداری‌های این مناطق گرفته شده، فاقد مسجد بوده و نیازمند اعتبار ویژه در این بخش هستند.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت گفت: این اداره در راستای جذب اعتبار بیشتر برای مناطق مذکور اقدام به تهیه لیست روستاها به تفکیک بخش کرده و به سازمان مرکزی ارسال کرده است.

شریف اذعان داشت: امیدواریم در سال جاری بتوانیم نسبت به جذب اعتبار برای برخی از روستاها گام برداریم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول