اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمیته استانی مبارزه با هاری عنوان شد

سمینار هاری در پژوهشکده شمال کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز جهانی هاری، سینمار یک روزه هاری 12 مهر ماه به میزبانی انستیتو پاستور شمال ایران در آمل برگزار می‌شود.

سمینار هاری در پژوهشکده شمال کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مشاور بهداشتی استاندار مازندران و نماینده سابق سازمان بهداشت جهانی در مدیترانه شرقی صبح امروز در کمیته استانی مبارزه هاری در پژوهشکده انستیتو پاستور شمال کشور با اشاره به اینکه مساله هاری یکی از مسائل مهم درگیر در جامعه است، اظهار داشت: برای ریشه‌کن کردن این امر در ایران باید همکاری‌های بین بخشی ایجاد شود.

محمدعلی برزگر با بیان اینکه لزوم حمایت همه دستگاه‌ها از بیماری هاری وجود دارد، عنوان کرد: واکسیناسیون، آموزش و رویکردهای نوین کشاورزی می‌تواند به کاهش این معضل کمک کند.

وی با اشاره به اینکه در دیگر کشورهای دنیا به دلیل فرهنگ آنها تعداد سگ‌ها بیشتر از ایران است، بیان داشت: باید اقدامات ریشه‌ای در این زمینه برای کاهش اثرات وجود این حیوانات گرفته شود.

مشاور بهداشتی استاندار مازندران اجماع برای دستیابی به حداکثر رفاه مردم را از اولویت‌های بخش بهداشت و سلامت بیان کرد و افزود: اگر می‌خواهیم برای غلبه بر مشکلات راهکار داشته باشیم باید اقدامات وسیع‌تر و هماهنگ‌تری صورت گیرد.

این مسئول تصریح کرد: ارتباطات بین بخشی در میان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف باید گسترش یابد.

برزگر با اعلام اینکه سمینار یک روزه هاری به مناسبت روز جهانی هاری در پژوهشکده شمال کشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این سمینار 12 مهر ماه در آمل صورت می‌گیرد.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول