اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی روستای حسین‌آباد نیکشهر:

روستای حسین‌آباد نیکشهر فاقد آب شرب بهداشتی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی روستای حسین‌آباد نیکشهر گفت: روستای حسین‌آباد از توابع شهرستان نیکشهر با 50 خانوار، از آب شرب بهداشتی و سالم محروم است.

روستای حسین‌آباد نیکشهر فاقد آب شرب بهداشتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، خدابخش طاهری‌زاده پیش از ظهر امروز در زمینه مشکلات روستای محروم حسین‌آباد هدیان اظهار داشت: روستای حسین آباد (هدیان) از توابع شهرستان نیکشهر در 20 کیلومتری این شهرستان و همجوار روستاهای آبشکی و مخت واقع شده است.

وی افزود: متأسفانه این روستا از امکانات دولتی از قبیل آب شرب بهداشتی، مدرسه ابتدایی و راه آسفالته محروم است و از مشکلات رنج می‌برد.

رئیس شورای اسلامی روستای حسین‌آباد نیکشهر ادامه داد: در ارتباط با مشکلات این روستا، چندین نامه به ادارات و مسئولان مربوطه نوشته و پیگیری شده، متأسفانه تاکنون جوابی دریافت نشده است و از بس مکاتبه و مراجعه کرده‌ایم دیگر خسته شده‌ایم.

طاهری‌زاده بیان داشت: از مسئولان مربوطه خواستار رسیدگی به مشکلات این روستا هستیم و بهتر است پاسخگو باشند زیرا این حق مردم بوده و باید از امکانات رفاهی برخوردار شوند.

وی گفت: مردم روستای حسین‌آباد تقاضا دارند تا هرچه زودتر مسئولان به فکر حل مشکلاتشان باشد زیرا دولت ما عدالت محور است و خواسته مردم نیز در راستای‌عدالت محوری نظام بوده، روستایی که در 20 کیلومتری از شهرستان قرار دارد باید به آن رسیدگی شود.

رئیس شورای اسلامی روستای حسین‌آباد نیکشهر افزود: در حال حاضر مردم این روستا از آب قنات استفاده می‌کنند و راه روستا خاکی و نامناسب بوده و فاصله آن تا روستای همجوار فقط دو کیلومتر می‌باشد.

طاهری‌زاده اضافه کرد: سال‌هاست مردم روستا از این راه مناسب استفاده کرده و مشکلات زیادی را نیز تحمل می‌کنند در حالی که آسفالت این دو کیلومتر، راهکار بسیار ساده و آسانی است.

وی گفت: روستای حسین‌آباد با 50 خانوار و حدود 220 نفر جمعیت هنوز مدرسه ندارد و دانش‌آموزان در فضای کپری و چادری درس می‌خوانند در حالی که مسئولان شعار می‌دهند، مدارس کپری در سطح استان جمع شده است.

رئیس شورای اسلامی روستای حسین‌آباد نیکشهر خواستار رسیدگی و حل مشکلات روستا شد و افزود: اگر مسئولان کمی توجه داشته باشند مشکلات این روستا چند روزه قابل رفع شدن است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول