اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج خبر داد:

خروج آمریکایی‌ها از سرزمین عراق با خفت و خواری

خبرگزاری فارس: امام جمعه کهنوج گفت: آمریکایی‌ها از سرزمین عراق با خفت و خواری خارج شدند.

خروج آمریکایی‌ها از سرزمین عراق با خفت و خواری
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی ظهر امروز در خطبه‌ها این هفته نماز جمعه کهنوج با اشاره به مناسبت‌های هفته آینده، اظهار داشت: برای شیعه ماه محرم و صفر، ماه عزاداری‌ برای امام حسین(ع) است.
وی افزود: باید مجالس عزای سرور و سالار شهیدان در راستای رضای خداوند منان برگزار شود.
دهقانی با اشاره به حوادث ماه صفر، تصریح کرد: در این ایام کاروان اسرا به همراه سرهای از تن جدا شده شهدای کربلا و امام حسین (ع) به مجلس یزید وارد می‌شود.
وی با اشاره به بعضی از اتفاقات مجلس یزید از جمله سخنان امام سجاد (ع) و زینب کبری (س)، تصریح کرد: حضرت زینب (س) در این مجلس به یزید می‌گوید« من چیزی از خدا به جز زیبایی ندیدم».
امام جمعه کهنوج با اشاره به برگزاری نماز طلب باران در سراسر استان، بیان داشت: این نماز در هفته آینده همزمان با سایر شهرستان‌های کرمان در کهنوج نیز برگزار می‌شود.
وی با ارائه تحلیلی از مسائل روز از جمله خروج اشغال‌گران آمریکایی از سرزمین مقدس عراق، عنوان کرد: آمریکایی‌ها از سرزمین عراق با خفت و خواری خارج شدند، همان‌طور که مقام معظم رهبری پیش بینی کرده بودند که آمریکایی‌ها به باتلاق شکست فرو می‌روند.
دهقانی اظهار داشت: باقی ماندن 15 هزار نیروی آمریکایی به عنوان کارمند سفارتخانه و اشغال زمین چندین هکتاری که 6 برابر ساختمان سازمان ملل است، به عنوان یکی از ترفندهای آمریکایی‌ها در این سرزمین است.
وی با بیان اینکه هدف کلی آمریکا تسلط بر مردم عراق، منطقه و ایران است، افزود: دولت آمریکا در چند روز اخیر شکست‌های فراوانی از جمله تسلط ایران بر هواپیمای جاسوسی و دستگیری جاسوس آمریکایی ایرانی‌تبار مواجه بوده است.
امام جمعه کهنوج با اشاره به حماسه ملت ایران در 9 دی گفت: باید مراسم گرامیداشت 9 دی که با عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده، باشکوه برگزار شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول