اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بهزیستی شهرستان ری:

انجمن معلولان در ری تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر بهزیستی شهرستان ری در مراسم تجلیل از قهرمانان پارالمپیک از تشکیل انجمن معلولان در شهرری خبر داد.

انجمن معلولان در ری تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش مراسم تجلیل از پنج مدال‌آور و قهرمان مسابقات پارالمپیک لندن به همت اداره بهزیستی شهرستان ری برگزار شد.

صادق رضایی ضمن قدردانی و سپاسگزاری از قهرمانان و دلاوران کشور در پارالمپیک 2012، اظهار داشت: در صدد هستیم با همکاری و همیاری مسئولان شهرستان و به همت نام‌آوران عزیز انجمن معلولان شهرری را راه‌اندازی کنیم.

مدیر بهزیستی شهرستان ری با اشاره به عدم حضور مسئولان و مدیران شهرستان ری در این مراسم، عنوان کرد: علی‌رغم دعوت رسمی از مسئولان و برخلاف انتظار ما، این مراسم بسیار غریبانه صورت گرفت و هیچ یک از مسئولان در این مراسم حضور پیدا نکردند و ما از این جهت از آنها گله‌مند هستیم.

این گزارش حاکی است، در این مراسم از نادر مرادی دارنده مدال طلای وزنه‌‌برداری، علی حسینی برنده مدال طلای وزنه‌‌برداری، مرتضی حیدری دارنده مدال برنز فوتبال هفت نفره، علی صادق‌زاده دارنده مدال برنز وزنه‌برداری و غلامرضا آسترکی مربی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان که از اهالی جنوب تهران بوده و برای کشور عزیزمان در پارالمپیک لندن افتخارآفرینی کردند، تقدیر و قدردانی به‌عمل آمد.

گفتنی است در این مراسم با اعطای مبلغ 2 میلیون تومان هدیه از طرف اداره بهزیستی شهرستان ری، از دلاوران این خطه پهلوان‌پرور تجلیل شد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول