اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر:

مسکن و اشتغال مهم‌ترین دغدغه معلولان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: مسکن و اشتغال و مناسب‌سازی معابر مهم‌ترین دغدغه معلولان است.

مسکن و اشتغال مهم‌ترین دغدغه معلولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حیدر عزیزنژاد در همایش ضیافت دل‌های بارانی در برازجان اظهار داشت: معلولان جسمی و حرکتی و نابینایان از مهم‌ترین اقشار جامعه هدف بهزیستی هستند و رفع نیازهای ایشان و خدمت‌رسانی به ایشان از اهداف مهم این نهاد است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با تشریح آمار جمعیتی جامعه معلولان استان خاطر نشان کرد: آمار جمعیتی جامعه معلولان استان بوشهر بالغ بر 15 هزار و 800 نفر است و اداره کل بهزیستی استان خدمات تخصصی، غیر تخصصی و حمایتی را به نحو مطلوب به این قشر ارائه می‌کند.

عزیزنژاد با بیان اینکه هنوز با آنچه شایسته معلولان جامعه است فاصله داریم ابراز داشت: هنوز با آنچه هدف و خواسته ما و شایسته معلولان عزیز است، فاصله داریم و همه کارکنان بهزیستی استان تمام توان خود را برای خدمات‌رسانی به مددجویان کمیته امداد و ارائه خدمات شایسته و درخور شأن مددجویان به کار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: محدودیت‌های منابع یکی از اساسی‌ترین مشکلاتی است که در استان بوشهر با آن مواجه هستیم و باید با مدیریت منابع امکان برخورداری تمامی اقشار تحت پوشش و مددجویان از این امکانات و برقراری عدالت بین مددجویان بهزیستی را فراهم آوریم.

این مسئول اذعان داشت: مسکن، اشتغال و مناسب‌سازی فضاها از مهم‌ترین مشکلاتی است که معلولان و مددجویان بهزیستی در استان بوشهر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و برای رفع مشکلات مددجویان در این زمینه‌ها نیاز به کار مفصل و گسترده‌ داریم.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر عنوان کرد: در سال‌های اخیر توسط مدیریت بهزیستی شهرستان دشتستان کارهای گسترده‌ای برای خدمات‌رسانی به مددجویان صورت گرفته و بی‌انصافی است که از مدیران این شهرسان تشکر نکنیم و خدمات ایشان را نادیده بگیریم.

عزیزنژاد گفت: در شهرستان دشتستان فرماندار محترم تلاش و همکاری گسترده‌ای در این زمینه داشته‌اند و تمامی ادارات را مکلف به مناسب‌سازی فضاهای ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای معلولان کرده‌اند و شرایط لازم را برای احقاق حقوق مددجویان به وجود آورده‌اند.

وی خدمات صورت گرفته در بخش مسکن مددجویان بهزیستی رد شهرستان دشتستان را مطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: بر اساس اقدامات صورت گرفته قبل از ماه مبارک رمضان شاهد احداث 65 واحد مسکونی مددجویان تحویل آن به مددجویان بوده‌ایم.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر تاکید کرد: رفع برخی مسائل و مشکلات در اختیار مسئولان بهزیستی استان است و با تمام توان برای ارائه خدمات به ایشان تلاش می‌کنیم و در مواردی که جزو اختیارات کلی و کشوری است از نمایندگان محترم و استاندار می‌خواهیم در این زمینه با ما همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول