اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

یک سوم سرنگ کشور از گلستان تامین می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: یک سوم سرنگ کشور از گلستان تامین می‎شود و حتی صادرات در این زمینه نیز به کشورهای مختلف انجام می‌گیرد.

یک سوم سرنگ کشور از گلستان تامین می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مجتبی اکبری عصر یکشنبه در حاشیه مراسم کلنگ‎زنی کارخانه سرنگ‎سازی هلال گلستان که در شهرک صنعتی آق‎قلا برگزار شد در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: مساحت کارخانه سرنگ‎سازی هلال گلستان چیزی حدود پنج هکتار است که فاز نخست آن همزمان با هفته هلال احمر و فاز دوم آن نیز پس از 18 ماه به بهره‎برداری خواهد رسید.

وی ظرفیت تولید سالانه این کارخانه را 220 میلیون سرنگ اعلام و تصریح کرد: این کارخانه ظرفیت اشتغال مستقیم برای 200 نفر و اشتغالزایی 2 هزار نفر را به صورت غیرمستقیم دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان داشت: بالغ بر 150 میلیارد ریال برای این کارخانه سرمایه‎گذاری شده که تسهیلات مورد نیاز با همکاری بانک رفاه صورت گرفته است.

اکبری در ادامه سرمایه‎گذاری ارزی این کارخانه را 3 میلیون دلار عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد به همت و تلاش مسئولان استان و مدیر ارشد جمعیت هلال احمر ایران، پروژه احداث کارخانه سرنگ‎سازی به تصویب رسیده و به زودی مردم متدین و انقلابی گلستان از مزایای این پروژه بهره‎مند خواهند شد.

مراسم کلنگ‎زنی کارخانه سرنگ‎سازی هلال گلستان با حضور رئیس جمعیت هلال احمر، مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال احمر ایران، فرمانداران، مسئولان استانی و شهرستانی در شهرک صنعتی آق‎قلا برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول