اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استقبال از زائران پیاده عتبات عالیات گلستانی در میاندرود

خبرگزاری فارس: کاروان 40 نفره زائران پیاده عتبات عالیات مورد استقبال میاندرودی‌ها قرار گرفتند.

استقبال از زائران پیاده عتبات عالیات گلستانی در میاندرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، کاروان پیاده زائران گلستانی عتبات عالیات  عصر امروز همزمان با ورود  به  شهرستان میاندرود با استقبال مردم و مسئولان این شهرستان در شهر سورک قرار گرفتند.

این کاروان 40 نفره که از روز 21 شهریور ماه‌ جاری استان گلستان را به نیت زیارت امامان معصوم در کشور عراق ترک کرده بودند قرار است مسافت 1400 کیلومتری گلستان تا مرز خسروی را با پای پیاده در مدت 40 روز طی کنند.

این زائران در مسجد جامع شهر سورک مورد استقبال و پذیرایی مردم و مسئولان قرار گرفتند و امام جمعه شهرستان میاندرود نیز در سخنانی ارزش زیارت با پای پیاده را به دلیل وجود مشقات فراوان در پیاده‌روی بسیار بالا دانست.

حجت‌الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری علاقه و احترام مردم ایران به پیامبران و ائمه(ع ) را فراوان دانست و بیان داشت: وجود این نوع زیارت‌های عاشقانه و با پای پیاده در بین مردم مسلمان ایران جوابی کوبنده به این حرکت زشت کافران است.

به گزارش فارس، این کاروان که اعضای آن از سراسر استان گلستان بودند و برای سومین بار به این سفر معنوی می‌رفتند با پذیرایی میاندرودی‌ها این شهرستان را ترک کرده و به مسیر خود ادامه دادند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول