اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20 صورت گرفت

نصب مبلمان جدید شهری در پیاده راه حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 20 از نصب طرح جدید مبلمان شهری در پیاده راه حرم حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد.

نصب مبلمان جدید شهری در پیاده راه حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

علیرضا جوادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از نصب طرح جدید مبلمان شهری در پیاده راه حرم حضرت عبدالعظیم (ع) خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و زائران طرح جدیدی از مبلمان شهری شامل نیمکت، سطل زباله و گلدان‌های بزرگ از جنس سنگ و کاملا رنگی در پیاده راه حرم حضرت عبدالعظیم (ع) نصب شده است.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه پیاده راه حرم به علت تردد زائران و وجود مهم‌ترین مرکز خرید این منطقه، یکی از پررفت و آمدترین خیابان‌های شهرری محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال زائران و شهروندان، مجموعاً 126 نیمکت، مخزن زباله و گلدان در مسیر پیاده راه حرم حضرت عبدالعظیم (ع) واقع در ضلع شمال این حرم شریف نصب شد.

وی در ادامه به طراحی خاص مبلمان شهری نصب شده در پیاده راه حرم اشاره کرد و اظهار داشت: جنس مبلمان‌های مورد اشاره از سنگ است و با استفاده از طرحی نو و رنگ‌بندی متمایز چهره متفاوتی را در ضلع شمال حرم حضرت عبدالعظیم (ع) ایجاد کرده است.

جوادی با اشاره به اهمیت ارتقاء بصری محیط شهری یادآور شد: طرح نیمکت‌های مورد اشاره هلالی شکل است و با تلفیقی از نمای گوی به عنوان پایه‌های آن علاوه بر زیبایی، نیاز زائران و شهروندان را نیز مرتفع نموده است.

رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 20 در پایان تصریح کرد: با پیاده‌سازی طرح پیاده راه حرم از انتهای بازار سرپوشیده حرم تا میدان شهرری، این محل به مکان مناسبی برای تردد، خرید و سیاحت تبدیل شده و با توجه به اینکه پیاده رو و کف خیابان با سنگ‌های گرانیتی همسطح‌سازی شده، عبور وسایل نقلیه (به جز موارد ضروری) در این محل ممنوع است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول