اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

برخی دولت‌ها‌ در مقابل شیطان بزرگ خضوع می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: بعضی‌ از دولت‌های کشورهای مسلمان در مقابل شیطان بزرگ کمر خم کرده و اظهار خشوع و خضوع می‌کنند.

برخی دولت‌ها‌ در مقابل شیطان بزرگ خضوع می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، آیت‌الله سید ‌یحیی جعفری پیش از ظهر امروز در جمع مردم کوهبنان به ارزش و اهمیت سلامت جسم و روح اشاره کرد و با عنایت به حدیثی از امام باقر (‌ع) اظهار داشت: به فرموده امام باقر (‌ع) هیچ علمی مانند علمی که سلامتی ما را تأمین کند، وجود ندارد و هیچ سلامتی بالاتر از سلامتی قلب نیست که منظور روح‌، روان و اخلاق است. 

وی تصریح کرد: بشر اگر از نظر روحی و اخلاقی بیمار باشد از هر درنده‌ای خطرناک‌تر و زیان‌بخش‌تر است، لذا وقتی انسان می‌تواند منشا خیر و خدمت شود که از سلامت قلب برخوردار باشد، لذا با کوشش و تلاش فراوان می‌شود هر روز اخلاق ما مهذب‌تر و معنویت ما افزایش پیدا کند.

جعفری ابراز داشت: بسیاری از مسلمانان اهل عبادت و بندگی خداوند هستند، اما به مسئله اخلاق توجه نمی‌کنند، پس ضروری است همه‌ ما به ویژه ائمه جمعه و جماعت برای اینکه حرف آنها در مردم اثرگذار باشد به مسئله تزکیه نفس بیشتر توجه کنند. 

وی به بیان خاطراتی از مقام معظم رهبری پرداخت و افزود: امروز باید افتخار کنیم که چنین شخصیتی در راس مملکت ولایت ‌دارند و این از افتخارات شیعه محسوب می‌شود، لذا اگر در تمام کشورها شخص صالحی در راس بود، اوضاع به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

وی عنوان کرد: بارها به پیامبراکرم ‌(‌ص)‌، قرآن و به مقدسات ما اهانت کرده‌اند، اما به دلیل اینکه مسلمانان با هم مجتمع نیستند و اقدام مؤثری صورت ندادند، این مسائل دوباره تکرار شد در حالی که بیشتر نفت‌، گاز و مناطق سوق‌الجیشی جهان در اختیار مسلمانان قرار دارد، باز هم بعضی‌ در مقابل شیطان بزرگ کمر خم کرده و اظهار خشوع و خضوع می‌کنند.

وی گفت: اگر همه کشورها به معنای صحیح با هم متحد بودند، امروز ما در تحریم نبودیم، اما به دلیل اینکه همه این‌ها در راه دین و اسلام است، باید استقامت کنیم.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول