اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف خبر داد

پخش 18 هزار دقیقه برنامه خبری از رادیو معارف در طول سال

خبرگزاری فارس: مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف گفت: این گروه در طول سال بیش از 18 هزار دقیقه برنامه خبری را تولید و روانه آنتن می‌کند.

پخش 18 هزار دقیقه برنامه خبری از رادیو معارف در طول سال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم احمد عارف‌خانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت چهاردهمین سالروز تاسیس رادیو معارف اظهار کرد: چهار بخش خبری در رادیو معارف در زمینه علمی، فرهنگی، معارف دینی، حوزوی، سیاسی، جهان اسلام، اقتصاد و موضوعاتی از این دست از جمله برنامه‌های خبری هستند که تولید و پخش می‌شود.

وی افزود: گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف در طول سال بیش از 18 هزار دقیقه برنامه خبری را تولید می‌کند.

مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف از ساخت برنامه‌های هفتگی و زنده ناظر به موضوعات روز داخلی و خارجی خبر داد و گفت: مسئله بیداری اسلامی نیز جزو موضوعاتی است که برنامه‌های سیاسی و خبری ویژه‌ای در مورد آن ساخته و پخش می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه «دسیسه» نیز به بررسی پروتکل‌های 24 گانه صهیونیسم جهانی می‌پردازد و در کنار این مسئله موضوعات روز جهانی نیز مورد واکاوی قرار می‌گیرند.

عارف‌خانی از تولید برنامه «میثاق ملی» برای بررسی ابعاد مختلف قانون اساسی جمهوری اسلامی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده خبر داد و افزود: در خصوص ویژه‌برنامه‌های دهه فجر نیز تصمیمات مهمی اتخاذ شده و متناسب با این ایام برنامه‌هایی ساخته و پخش خواهد شد.

مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف با بیان اینکه این گروه مستقل از معاونت سیاسی فعالیت می‌کند گفت: وب سایت این گروه نیز فعال بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آن اطلاعات لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول