اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شهادت امام موسی کاظم(ع)

برنامه «درگه حاجات» از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف از پخش برنامه «درگه حاجات» از رادیو معارف همزمان با شهادت امام موسی کاظم(ع) خبر داد.

برنامه «درگه حاجات» از رادیو معارف پخش می‌شود

حجت‌الاسلام محمدمهدی صفایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه‌های تولید شده به همت رادیو معارف به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) اظهار کرد: در این ایام برخی برنامه‌های مستمر رادیو مانند پرسمان تاریخی، باغ تماشا، برنامه اذان‌گاهی صبح نیاز، تا آسمان و صبح روشن به شهادت امام موسی کاظم(ع) اختصاص دارد.

وی از تولید ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «آسمان هفتم» خبر داد و افزود: این برنامه شب شهادت امام موسی کاظم(ع) پخش و شخصیت علمی امام موسی کاظم(ع)، میراث علمی این امام همام و احادیث وی در این برنامه تبیین می‌شود.

مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف شیوه‌های تفقه در دین از نگاه امام موسی کاظم(ع) و مباحث بین امام و هشام را از دیگر مسائل مطرح شده در این برنامه ذکر کرد.

وی با اشاره به معرفی نوادگان امام هفتم در ایران و قم در بخش گزارشی برنامه آسمان هفتم گفت: به دلیل آنکه نوادگان فراوانی از امام موسی کاظم(ع) در ایران هستند بخش گزارشی این برنامه به این موضوع می‌پردازد.

صفایی خاطر نشان کرد: علت ورود نوادگان امام به مناطقی مانند ایران از جمله مطالب تبیین شده در بخش گزارشی برنامه آسمان هفتم است.

وی با اشاره به تولید ویژه برنامه‌ای برای سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) با عنوان «درگه حاجات» گفت: در این برنامه بر دو لقب از این امام بزرگوار تاکید شده و این القاب را پلی قرار داده تا مباحث متناسب با مسائل روز تبیین شود.

مدیر گروه فقه و سیره رادیو معارف خاطر نشان کرد: کظم غیظ یکی از القاب پیشوای هفتم شیعیان است که از طریق این لقب بحث صبر در سختی‌ها را محور قرار داده و آثار صبر در زندگی امروز مردم تبیین می‌شود.

وی با اشاره به تبیین لقب باب‌الحوائج امام موسی کاظم(ع) در برنامه درگه حاجات گفت: با تبیین این صفت به اصل و حقیقت توسل پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول