اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

سپاهان با اندیشه صدرنشینی به آبادان می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سپاهان که در حال حاضر تمام تمرکز خود را بر روی دیدار با الاهلی گذاشته است، از بازی با تیم صنعت نفت نیز برد می‌خواهد تا همچنان در کورس مدعیان باقی بماند.

سپاهان با اندیشه صدرنشینی به آبادان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال از فردا با سه دیدار آغاز شده و روز شنبه نیز با پنج دیدار و یک شنبه با یک دیدار پیگیری می‌شود.

در یکی از دیدارهای مهم این هفته تیم سپاهان رده دومی در آبادان به مصاف تیم صنعت نفتی می‌رود که حال و روز خوشی ندارد و گفته می‌شود در صورت باخت برابر نماینده اصفهان با تغییر مربی مواجه می‌شود.

سپاهان که اواخر این ماه باید به دیدار تیم الاهلی عربستان در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برود، برای کسب آمادگی بیشتر اردویی یک هفته‌ای را در امارات برپا کرد.

شاگردان کرانچار که پیش از تعطیلی دو هفته‌ای لیگ، با شکست تیم فجر سپاسی توانستند به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کنند، امیدوارند که با برتری برابر صنعت نفت آبادان و لغزش نفت تهران بتوانند با صدرنشینی انگیزه مضاعفی برای دیدار با تیم عربستانی پیدا کنند.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول