اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

صهیونیسم با جنگ‌های مذهبی به دنبال تداوم حیات خود است

خبرگزاری فارس: اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با صدور بیانیه‏ای تاکید کرد: صهیونیسم بین‏الملل با ایجاد نزاع‏های مذهبی و پیشگیری از وحدت پیروان ادیان توحیدی به دنبال یافتن راه و محملی برای تداوم حیات خود هستند.

صهیونیسم با جنگ‌های مذهبی به دنبال تداوم حیات خود است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در این بیانیه آمده است: ساخت این فیلم، عاملی است که دل و روح همه موحدان و نیک‌سیرتان جهان را می‏آزارد و حاکی از فصل جدیدی از تلاش برای گسترش اختلافات دینی و منهدم ساختن هم‌زیستی مسالمت‏آمیز ادیان توحیدی است.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در محکومیت هتک ساحت پیامبر اعظم(ص) تصریح کرد: بار دیگر استکبار جهانی به همراه رژیم صهیونیستی در آستانه حادثه ساختگی 11 سپتامبر با هدف تشویش و تحریک افکار عمومی جهان علیه مسلمانان و اشاعه افکار اسلام‌ستیزی در بین ملت‏ها اقدام به ساخت و پخش فیلم توهین‏آمیز به ساحت مقدس پیامبر خاتم(ص) کرد و قلب میلیون‏ها مسلمان صلح‏طلب و آزاده جهان را اندوهناک ساخت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: شخصیت پاک و بزرگ پیامبر اعظم(ص) آیینه تمام‏نمای خوبی‌ها و پیام‌آور نور و رحمت است؛ حضرت محمد(ص) شخصیت آشنای جهانیان و نه تنها مسلمانان است و با هیچ ابزاری نمی‌توان شخصیت ایشان را خدشه‏دار کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: سال‏هاست که جریانات وابسته به صهیونیسم بین‏الملل با ایجاد نزاع‏های مذهبی و پیشگیری از وحدت پیروان ادیان توحیدی به دنبال یافتن راه و محملی برای تداوم حیات خود هستند.

در این بیانیه تاکید شده است: این شیوه،‏ گاه با ساختن مذاهب جعلی و گاه با پوشش آزادی بیان و انتشار کاریکاتور یا داستان‏های موهن مانند کتاب آیات شیطانی و گاه با جسارت به ساحت مقدسات مانند قرآن‌سوزی و در مواردی هم با رفتارهای افراطی به ظاهر مذهبی دنبال می‏شود و همواره نقش عظیمی از هزینه‏های مادی و معنوی جوامع را صرف خود می‏سازد.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: رفتارهای این‏چنینی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی محکوم به فنا هستند و جز جریحه‏دار کردن احساسات مسلمانان جهان تأثیر دیگری نخواهد داشت.

اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین در پایان این بیانیه ضمن تسلیت این مصیبت و اقدام شنیع به ساحت مقدس ولی‏عصر (عج) و نایب بر حقش ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‏الله‌العظمی خامنه‏ای، از حضور گسترده و اعلام انزجار مردم استان سمنان در راهپیمایی روز جمعه و محکومیت این اقدام موهن تقدیر می‏کند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول