اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام راهپیمایی

مردم یزد انزجار خود را از دشمنان اسلام به نمایش گذاشتند

خبرگزاری فارس: مردم متدین و متعهد استان یزد امروز همزمان با سراسر کشور با راهپیمایی،‌ خشم و انزجار خود را از آمریکا و دشمنان اسلام به نمایش گذاشتند.

مردم یزد انزجار خود را از دشمنان اسلام به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مردم یزد امروز پس از پایان نماز عبادی سیاسی جمعه با طی مسیر خیابان قیام تا میدان امیرچخماق در اوج گرمای آخرین روزهای تابستان،‌ خشم و انزجار خود را از اقدام بی‌خردانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

مردم یزد با سر دادن شعارهای «الله اکبر»، «مسلمان می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد» و «لااله الا الله، محمد رسول‌الله» عشق خود به پیامبر خوبی‌ها را به نمایش گذاشتند.

مردم یزد همچنین با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «آمریکا در چه فکریه، ایران پر از بسیجیه»، «آمریکا آمریکا این آخرین پیام است، امت صاحب زمان آماده قیام است» و ... خشم و نفرت خود را از آمریکا اعلام کردند.

مردم یزد پس از پایان راهپیمایی در میدان امیرچخماق یزد گردهم آمدند و قطع‌نامه‌ای پنج بندی را با فریاد الله اکبر خود تایید کردند.

در بخشی از این قطع‌نامه آمده است: کاسه صبر مسلمانان از هتک حرمت‌ها نسبت به اسلام و پیامبر اسلام (ص) و ... لبریز شده و تکرار می‌کنیم که اگر در مقابل ما بایستد، در مقابل تمام دنیای شما خواهیم ایستاد.

در این قطع‌نامه همچنین اعلام شد: ملت مسلمان جهان نقشی در حادثه 11 سپتامبر ندارد و آن را دروغی مانند هولوکاست می‌داند و خواستار گروه حقیقت‌یاب و برملا کننده توطئه‌های رژیم صهیونیستی هستیم.

در این راهپیمایی همچنین پرچم آمریکا و ماکت‌هایی از سران اسرائیل و آمریکا به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول