اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با پنج مهر ماه

زنگ عاطفه‌ها در مدارس زنجان به صدا در می‌آید

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: همزمان با پنج مهر ماه زنگ عاطفه‌ها در زنجان نواخته می‌شود.

زنگ عاطفه‌ها در مدارس زنجان به صدا در می‌آید

رضا حسنلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته همایش ملی معنوی جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در پنجم مهرماه در مدارس استان زنجان و جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی افزود: همچنین در روز ششم مهرماه نیز پایگاه‌های کمیته امداد و بسیج مستضعفان در معابر، میادین، سازمان‌ها و ادارات استان زنجان برپا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان همچنین یادآور شد: در روز جمعه نیز پایگاه‌های جمع‌آوری کمک برای دانش‌آموزان در میعادگاه‌های نماز جمعه استان انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند در مساجدی که طرح مسجد محوری در آنها اجرا می‌شود، افزود: در همه پایگاه‌هایی که کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری می‌شود، صندوق‌هایی نیز برای کمک‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند مناطق زلزله‌زده تعبیه شده است و مردم استان می‌توانند کمک‌های خود را به این صندوق‌ها واریز کنند.

حسنلو شعار امسال کمیته امداد برای جشن عاطفه‌ها را «دانش‌آموز باوری، دانش‌آموز یاوری در فرهنگ رضوی» ، «همه کودکان ایران را فرزندان خود بدانیم»  عنوان کرد و افزود: همچنین شعار امسال جشن عاطفه‌های آموزش و پرورش نیز «هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه‌ها» است.

وی در ادامه، ادارات همکار با کمیته امداد استان زنجان در جشن عاطفه‌ها در مدارس را اداره کل آموزش و پرورش، انجمن اولیا و مربیان و سازمان دانش‌آموزی عنوان کرد و افزود: همچنین صدا و سیمای مرکز زنجان در اطلاع رسانی و بسیج مستضعفان در تامین نیروی انسانی و برپایی پایگاه‌ها در معابر شهری با کمیته امداد استان زنجان همکاری می‌کنند.

لازم به ذکر است، به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان سال گذشته مردم استان زنجان در قالب جشن عاطفه‌ها مبلغ یک میلیارد و 506 میلیون ریال به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند که این رقم در مقایسه با سال قبل از آن دارای رشد 31 درصدی بود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول