اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران:

نخستین دیدار فوتبال لیگ آزادگان با حضور هواداران زیبا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران با اشاره به برگزاری دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران و ابومسلم خراسان در زمین فوتبال شهدای ساری خواستار همراهی هواداران پرشور قائمشهر و مازندرانی در این دیدار شد.

نخستین دیدار فوتبال لیگ آزادگان با حضور هواداران زیبا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد سعادتمند بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران ورزشی در نشستی خبری با بیان اینکه باشگاه نساجی همکاری لازم را با باشگاه سایپا شمال به منظور موفقیت این تیم در رقابت‌های لیگ آزادگان خواهد کرد خواستار حمایت مردم قائمشهر و طرفداران تیم فوتبال نساجی مازندران از تیم سایپا شمال شد.

وی تصریح کرد: دو تیم فوتبال نساجی مازندران و سایپا شمال در گروه‌های الف و ب لیگ آزادگان حضور دارند و در کنار هم برای پیروزی و کسب نتیجه در میادین فوتبال تلاش خواهند کرد.

سعادتمند گفت: تیم‌های فوتبال نساجی و سایپا شمال دو بال یک کبوتر هستند که برای موفقیت فوتبال قائمشهر و مازندران به پرواز درآمده‌اند.

وی افزود: امیدواریم تیم‌های نساجی مازندران و سایپا شمال نمایندگان شایسته استان مازندران در رقابت‌های لیگ آزادگان باشند و بتوانند از گروه‌های خود به طور مستقیم به لیگ برتر صعود کنند.

این فعال ورزشی بیان داشت: در صورت صعود دو تیم قائمشهری به لیگ برتر، خلاء حضور نداشتن تیم‌های مازندرانی در لیگ برتر با حضور دو تیم نساجی مازندران و سایپا شمال پر خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران خاطرنشان کرد: در صورت محقق شدن این امر شور و نشاط غیرقابل وصفی در فوتبال استان رخ خواهد داد و تجربه‌ای جدید در تاریخ ورزشی مازندران رقم می‌خورد.

وی پیشرفت و توسعه دو باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران و سایپا شمال را زمینه رشد ورزش استان قلمداد کرد و افزود: فوتبال قائمشهر با حمایت هواداران و مسئولان جایگاه خود را در کشور تثبیت می‌کند.

سعادتمند عنوان داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران در تعامل با تمامی مخاطبان خود تنها میدان مسابقه را میدان مبارزه سالم و نبرد جوانمردانه خواهد دانست.

وی تاکید کرد: تیم فوتبال نساجی مازندران با تمام قدرت و توان با نیت پیروزی پا به عرصه رقابت‌های لیگ آزادگان خواهد گذاشت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران با اشاره به برگزاری دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران و ابومسلم خراسان در زمین فوتبال شهدای ساری خواستار حضور و همراهی هواداران پرشور قائمشهر و مازندرانی در این دیدار شد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول