اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی امید کیش خبر داد

حضور امید کیش در لیگ باشگاه‌های کشور

خبرگزاری فارس: مدیر عامل موسسه فرهنگی ورزشی امید کیش از حضور تیم فوتبال این موسسه در لیگ باشگاه‌های کشور به عنوان رنسانس دیگر فوتبال یاد کرد و گفت: به روزهای خوش فوتبال کیش امیدوار باشید.

حضور امید کیش در لیگ باشگاه‌های کشور

امید نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش اظهار داشت: از بدو تاسیس امید کیش همواره در نخستین حضور با نتیجه گیری ایده آل کار را به سرانجام رسانده‌ایم و این بار هم قصد داریم لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور را با نتایجی درخشان و آبرومندانه به پایان برسانیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی بلندمدت این موسسه در عرصه ورزش تصریح کرد: تا اینجای کار بر اساس آنچه هدف گذاری کرده‌ایم پیش رفته‌ایم و در تمام مسابقاتی که شرکت کرده‌ایم موفق به کسب مقام قهرمانی شده‌ایم.

مدیر عامل امید کیش با بیان اینکه تیمی شایسته نام کیش را روانه این مسابقات پرفشار کشوری خواهد کرد، افزود: با تلفیقی از بازیکنان جوان و جویای نام فوتبال این جزیره و برخی بازیکنان پرتجربه تیمی جنگنده، پرتلاش و تشنه موفقیت راهی این مسابقات خواهد شد.

به گفته امید نوری مراسم قرعه کشی مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه های کشور در سالن آکادمی فوتبال هتل المپیک برگزار شد و تیم امید کیش یکی از 72 تیم حاضر در این مسابقات حریفان خود را شناخت.

در این قرعه کشی تیم‌ها در 9 گروه هشت تیمی قرار گرفتند و نماینده فوتبال کیش در گروه هشت این بازی‌ها با تیم‌های قدرتمندی همگروه شد.

حضور دو تیم مدعی این مسابقات یعنی کارگر بنه گز بوشهر و شهرداری ممسنی فارس که فصل گذشته به جمع تیم‌های مرحله پلی آف صعود کرده بودند حساسیت این کار این گروه را بیش از پیش کرده است.

هم گروه شدن امید کیش با تیم‌های دیگری همچون سیمان بهبهان و هما دیلم قهرمان به ترتیب خوزستان و بوشهر و همچنین مس شهر بابک کرمان، هلال احمر فارس و کارون اهواز موید این نکته مهم است که نخستین حضور نماینده فوتبال این جزیره فصل تازه‌ای از رقابت در این عرصه را رقم خواهد زد.

بر اساس این قرعه کشی امید کیش در نخستین بازی خود روز 15 مهرماه میزبان مس شهر بابک کرمان خواهد بود و از هم اکنون باید خود را مهیای این رقابت نفس گیر کند چرا که این تیم کرمانی فصل گذشته نیز در این مسابقات حاضر بود و موفق شد با کسب نتایج قابل قبول بقا خود را در لیگ تضمین کند.

دور نخست این مسابقات در 14 هفته برگزار خواهد شد و دو تیم برتر هر گروه راهی مرحله دوم خواهند شد و در این مرحله 18 تیم راه یافته در سه گروه شش تیمی با هم به رقابت خواهد پرداخت و در نهایت سه تیم برتر راهی لیگ دسته دوم خواهند شد و سه تیم دوم ها همراه بهترین تیم سوم این گروه‌ها در مرحله پلی آف به مصاف هم می روند و در نهایت دو تیم برنده جمع تیم‌های صعود کننده به لیگ دسته دوم را به عدد پنج خواهند رساند.

یادآور می‌شود تیم فوتبال امید کیش سال گذشته موفق شد با کسب عنوان قهرمانی لیگ باشگاه‌های کیش جواز حضور در لیگ دسته سوم کشور را به دست آورد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول