اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران:

نساجی با کمک هواداران لیگ برتری می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: نساجی با کمک هواداران و مسئولان ورزشی استان لیگ برتری می‌شود.

نساجی با کمک هواداران لیگ برتری می‌شود

اسماعیل اسماعیلی در حاشیه دیدار تیمش برابر ابومسلم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: این بازی یک بازی کاملا تاکتیکی بود که از دو تیم دیدید، ولی نباید با بهانه تراشی باخت خود را منکر شد.

وی افزود: تیم ما از 20 روز قبل کار تست‌گیری تیم را شروع کرد و پس از کش و قوس‌های فراوان تا لحظه آخر تعدادی از بازیکنان به علت نواقص مدارک از تمرین دور بودند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دو بازیکن کلیدی ما هم به علت مشکلات مدارک نتوانستند تیم را همراهی کنند، خاطرنشان کرد: با تمام این مشکلات بنده مجبور به استفاده از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی شدیم.

وی درباره تیم ابومسلم نیز گفت: تیم ابومسلم از سه ماه قبل شروع کرده تمام دوره‌هایی را که یک تیم حرفه‌ایی باید بگذراند را گذارنده و چند دیدار تدارکاتی خوب را در کار خود داشته و این هماهنگی به تیم ابومسلم کمک کرده تا در نخستین بازی خود نتیجه مثبتی را بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی بیان داشت: بازیکنان خوبی را جذب کردیم و با رفع مشکلات نساجی به اوج می‌رسد.

وی با بیان اینکه خیلی‌ها به من خرده می‌گیرند که چرا بعد از باخت نسبت به بازیکنان واکنشی نشان نمی‌دهی، گفت: بنده بازیکنان را مثل خودم می‌دانم و اعتقاد دارم که هدف همه این عزیزان کمک به تیم است، برد و باخت هم در مسابقات وجود دارد که اگر این اتفاق نیفتد لذت بازی از بین می‌رود.

اسماعیلی متذکر شد: برای این بازی همان طور که می‌دانید ما در ظاهر میزبان بودیم ولی خواسته من قبل از بازی این بود که در زمین شهداء ساری حداقل سه جلسه تمرین را داشته باشیم این هم با مساعدت دوستان به یک جلسه تبدیل شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول