اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و‌ پرورش قزوین:

دانش‌آموزان قزوینی اول مهرماه دغدغه معلم و کتاب ندارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین گفت: دانش‌آموزان استان قزوین اول مهرماه برای شروع سال تحصیلی جدید در مدارس مشکل کمبود کتاب و معلم ندارند.

دانش‌آموزان قزوینی اول مهرماه دغدغه معلم و کتاب ندارند

جعفر حبیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: آموزش‌ و پرورش استان قزوین زمینه‌های لازم برای تحصیل دانش‌آموزان از جمله کتاب و معلم را در مدارس مهیا کرده است.

وی با بیان اینکه آموزش‌ و پرورش استان قزوین برای شروع سال تحصیلی جدید در اول مهرماه در مدارس این استان به هیچ عنوان کمبود کتاب و معلم ندارد، بیان کرد: این اداره کل کتاب و معلم مورد نیاز را در سال تحصیلی جدید برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم کرده است.

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین اضافه کرد: به جرأت می‌توان گفت آموزش‌ و پرورش استان قزوین در اول مهرماه برای شروع سال تحصیلی جدید مشکلی نداشته و آمادگی کامل برای شروع این سال تحصیلی را دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه 200 هزار دانش‌آموز در سه دوره تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در مدارس استان قزوین تحصیل می‌کنند، خاطرنشان کرد: امسال براساس مصوبات قانونی ساختار جدید نظام آموزشی 3-3-6 برای سال تحصیلی در مدارس اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین ادامه داد: برای اجرای موفق ساختار جدید نظام آموزشی 3-3-6 در مدارس تعیین وضعیت نقل و انتقال معلمان در مدارس استان قزوین یک ماه زودتر نسبت به سال‌های گذشته انجام شده است تا آموزش و پرورش این استان آمادگی کامل برای آغاز سال تحصیلی جدید را در مدارس این استان داشته باشد.

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین بیان کرد: آموزش‌ و پرورش این استان در اواخر مردادماه سال جاری به معلمان در روستاها و شهرها برای تعیین موقعیت مکان و وضعیت تدریس دستورات لازم را ابلاغ کرده است.

این مسئول ادامه داد: اکنون با این ابلاغ معلمان استان قزوین برای تدریس در یک پایه تحصیلی در مدارس مشخص و تعیین وضعیت شده‌اند و در اول مهرماه سال تحصیلی جدید در مدارس مربوطه برای انجام وظیفه حاضر می‌شوند.

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین با اشاره به اینکه تعداد خیلی کمی از معلمان به علت مشکلات شخصی و شغلی برای تعیین موقعیت مکان و وضعیت تدریس در مقاطع تحصیلی مدارس این استان در حال جابه‌جایی هستند، ابراز کرد: این مسئله موردی است و در طول سال نیز آنان با مواجه شدن با این مشکلات نسبت به موقعیت مکانی جابه‌جا می‌شوند.

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین اضافه کرد: آموزش و‌ پرورش این استان برای تعیین موقعیت مکان و وضعیت تدریس آنان در مقاطع تحصیلی مدارس در کوتاه‌ترین زمان اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

در اول مهر‌ماه کتاب‌های مقاطع ابتدایی به دانش‌آموزان داده می‌شود

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین ابراز کرد: کتاب‌های درسی مقاطع تحصیلی ابتدایی برای سال تحصیلی جدید به آموزش و پرورش استان قزوین رسیده است.

حبیبی اذعان کرد: آموزش و پرورش استان قزوین کتاب‌های مورد نیاز دانش‌آموزان مقطع تحصیلی ابتدایی را به تعداد نیاز به مدرسه‌های این استان ارسال کرده که در اول مهرماه به محض ورود دانش‌آموزان به مدارس این کتاب‌ها در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و‌ پرورش استان قزوین بیان کرد: کتاب‌های مورد نیاز دانش‌آموزان در پایه‌های تحصیلی راهنمایی و متوسطه در کتاب‌فروشی‌های استان قزوین توزیع و در اختیار آنان قرار می‌گیرد که با گشایش مدارس در نخستین روز مهرماه می‌توانند کتاب‌های خود را به همراه داشته باشند و با آمادگی کامل برای تحصیل به مدرسه بروند.

حبیبی در خاتمه اظهار کرد: امیدواریم دانش‌آموزان استان قزوین سال تحصیلی جدید را به خوبی آغاز کنند و در این سال تحصیلی موفق باشند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول