اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در گیلان خبر داد

برگزاری آزمون 7 رشته حرفه‌ مهندسی در گیلان

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در گیلان از برگزاری آزمون ورود حرفه‌ای و کاردان‌های فنی و معماران تجربی هفت رشته مهندسی در تاریخ 30 و 31 شهریور جاری خبر داد.

برگزاری آزمون 7 رشته حرفه‌ مهندسی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت شعبان‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه راه و شهرسازی استان با اشاره به برگزاری آزمون حرفه مهندسان اظهار کرد: این آزمون در هفت رشته عمران، معماری، نقشه‌برداری، ترافیک، برق، مکانیک و شهرسازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این آزمون با حضور 4 هزار و 673 نفر و به صورت همزمان در سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه 30 و 31 شهریور برگزار می‌شود و متقاضیان واجد شرایط در این روز با حضور در حوزه‌های امتحانی در آزمون شرکت می‌کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان ارائه کارت شناسایی آزمون را از تاریخ 28 و 29 شهریور جاری از طریق سامانه ثبت نام آزمون‌ها در وب سایت آزمون‌ها به نشانی http://www.inbr.ir عنوان کرد.

به گفته وی، در این آزمون شرکت کنندگان پس از کسب نمره قبولی با اخذ پروانه اشتغال به‌کار در رشته‌های مربوطه می‌توانند در صلاحیت‌های نظارت و محاسبه در کل استان گیلان فعالیت کنند.

شعبان‌پور خاطرنشان کرد: قبولی در این آزمون و دریافت پروانه اشتغال به‌کار برای ورود به پایه سه مهندسی و کاردانی با ترویج مقررات ملی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای مهندسان و کاردان‌های فنی از اهداف اساسی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و وزارت راه و شهرسازی است.

وی هدف از برگزاری آزمون‌های حرفه‌ای مهندسان در رشته‌های موضوع قانون مذکور را تحقق راهبری دفتر امور مقررات ملی ساختمان ذکر کرد.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول