اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

استقبال میاندرودی‌ها از مدال‌آوران جهانی تکواندو

خبرگزاری فارس: مراسم استقبال از علی یوسفی‌اسرمی نائب قهرمان تکواندو جهان در کره جنوبی و علی‌اصغر میرزایی مدال‌آور برنز جهانی در شهرستان میاندرود برگزار شد.

استقبال میاندرودی‌ها از مدال‌آوران جهانی تکواندو

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، صبح امروز مراسم استقبال از علی یوسفی اسرمی نائب قهرمان تکواندو جهان با مدال نقره و علی‌اصغر میرزایی مدال‌آور برنز جهانی در رشته تکواندو هان مادانگ با حضور بی‌نظیر مردم اسرم در روستای میاندرود برگزار شد.

علی یوسفی‌اسرمی، نائب قهرمان تکواندو هان مادانگ کره جنوبی 2012 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: مسابقات هان مادانگ (شکستن اجسام سخت) قهرمانی جهان با حضور تیم‌های قدرتمند جهان در کره جنوبی برگزار شد و با درخشش قهرمانان مازندرانی همراه بود.

وی افزود: این دوره از مسابقات در سطح بسیار بالا و خوبی برگزار شد و کشورهای شرکت کننده از آمادگی لازم برخوردار بودند و من در قسمت جوموک (شکستن با مشت) شرکت کرده و با دعای خیر مردم موفق به کسب نائب قهرمانی این دوره از مسابقات شدم.

این قهرمان جهانی خاطرنشان کرد: شهرستان میاندرود از شهرستان‌های مستعد تکواندو است و امیدواریم با تلاش همه ورزشکاران و مسئولان قهرمانان بیشتری  از این دیار در میادین ورزشی بدرخشند.

یوسفی‌اسرمی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌ها، 8 تکواندوکای مازندرانی به کره جنوبی اعزام شدند که در سالن کوکیوان شهر سئول به رقابت پرداخته و از این تعداد پنج ورزشکار مازندرانی موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و سه مدال برنز شدند.

وی گفت: در این دوره از مسابقات قهرمانان مازندرانی محمد ربیع پور مدال طلا، علی یوسفی ‌مدال نقره و علی‌اصغر میرزایی، ‌موسی علی مکه و مهدی بصیری‌مدال برنز این مسابقات را از آن خود کردند.

مازندران در حال حاضر از جایگاه ویژه‌ای در ورزش تکواندو برخوردار است و در این رابطه 26 هزار تکواندو کار مازندرانی در این رشته ورزشی مهیج فعالیت دارند.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول