اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیر خبر داد

جریمه 12 میلیون ریالی نانوایی‌های متخلف دیر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دیر از جریمه 12 میلیون و 450 هزار ریالی نانوایی‌های متخلف این شهرستان خبر داد.

جریمه 12 میلیون ریالی نانوایی‌های متخلف دیر

راشد خاکباز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر افزود: در چند روز گذشته شکایات و گزارش‌های متعددی از سوی مردم به ستاد خبری این اداره مبنی بر وجود تخلفاتی در برخی از نانوایی‌های شهرستان دیر شامل نداشتن دستگاه توزین، کم‌فروشی، درج نشدن قیمت و عدم رعایت دستور‌العمل بهداشتی ارسال شده است.

وی افزود: به دنبال این شکایات بازرسان صنفی این اداره در چند روز اخیر 85 مورد از صنوف نانوایی را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه تخلف چهار نانوایی محرز شد.

خاکباز گفت: در این راستا پرونده تخلفی به ارزش 12 میلیون و 450 هزار ریال برای واحدهای متخلف تشکیل و به منظور رسیدگی و صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع داده شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرسـتان دیر گفت: با هدف تنظیم بازار و نظارت بر قیمت‌ها در یک‌ ماه گذشته 585 مورد بازرسی از واحدهای صنفی موجود در شهرستان انجام شده است.

خاکباز اضافه کرد: در بازرسی‌های انجام شده برای 22 واحد صنفـی که تخلفاتی از قبیل گرانفروشی و عدم درج قیمت داشتند، پرونده تخلفی به ارزش 20 میلیون و 110 هزار ریال تشکیل شد و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

وی اضافه کرد: در راستای تشدید بازرسی در این ماه، گشـت‌های مشترکی نیز توسط بازرسـین اداره‌های صنعت، معدن و تجـارت، تعزیرات، بهداشــت و درمان و مجــمع امور صنفی در مرکز شهرستان، شهرها و بخش‌های تابعه صورت گرفت که در ماه‌های آینده نیز به صورت مستمر تداوم خواهد داشت.

خاکباز افزود: بازرسی‌ها در دو نوبت صبـح و بعد از ظهر انجام می‌شود و فرآیند نظارت بر بازار با همکاری بازرسان مجمع امور صنفی برای کنترل بازار و نظارت بر واحدهای صنفی همچنان ادامه می‌یابد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دیر گفت: شهروندان می‌توانند در طول شبانه‌روز تخلفات صنوف را از طریق تلـفن پیام‌گیر 124 به ستاد خبری این اداره گزارش کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول