اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظرف 15 روز آینده

پرواز مستقیم گچساران به تهران برقرار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اظهارات رئیس سازمان هواپیمایی کشور، فرودگاه گچساران برای فرود هواپیمای فوکر 100 هیچ‌گونه مشکلی ندارد و ظرف 15 روز آینده پرواز مستقیم گچساران به تهران برقرار می‌شود.

پرواز مستقیم گچساران به تهران برقرار می‌شود

سیدحسین صابری در حاشیه سفر یکروزه وزیر راه و شهرسازی به استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: سفر وزیر راه و شهرسازی به گچساران سفری پربار و با خیر و برکت و دارای مصوبات خوبی در زمینه‌‌های مختلف از جمله پروژه‌های در حال اجرا بود.

وی با اشاره به وجود 164 هکتار بافت فرسوده در گچساران افزود: در این زمینه مصوب شد که با همکاری صاحبان منازل واقع شده در بافت فرسوده گچساران، جابجایی تعداد هزار واحد مسکونی با مسکن مهر گچساران انجام شود.

صابری ایجاد فضای مذهبی از جمله مساجد در مسکن مهر را لازم و ضروری دانست و گفت: تصمیمات خوبی در زمینه ساخت و تکمیل مساجد و مدارس در مسکن مهر بالای 200 واحد گرفته شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تکمیل چهار خطه‌های در حال اجرا در این استان ابراز داشت: این چهارخطه‌های ارتباطی چندین محور مهم را در سطح استان به خود اختصاص داده است.

صابری ابراز داشت: در زمینه تکمیل محورهای ارتباطی تأکید بر این است که عمده این پروژه‌ها تا اواخر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی بیان داشت: در زمینه تسریع در پرداخت اعتبارات آسفالت راه‌های روستایی تصمیمات خوبی گرفته شده است.

صابری با اشاره به دو بیمارستان 96 تختخوابی گچساران و یاسوج خاطرنشان کرد: تأکید ویژه‌ای بر اتمام این دو بیمارستان در نیمه سال 92 شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مجوز انجام نشست و برخاست در این فرودگاه تا 10 روز آینده صادر خواهد شد، تأکید کرد: با توجه به اظهارات رئیس سازمان هواپیمایی کشور و فرودگاه‌ها این فرودگاه برای فرود هواپیمای فوکر 100 هیچ‌گونه مشکلی ندارد.

صابری عنوان داشت: حداکثر ظرف 15 روز آینده، دو پرواز مستقیم از گچساران به تهران خواهیم بود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول