اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

دنبال افزایش پروازهای فرودگاه خرم‌آباد هستیم

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: باید تعداد پروازهای فرودگاه خرم‌آباد افزایش و ساعات پروازی این فرودگاه به نخستین ساعات صبح تغییر کند.

دنبال افزایش پروازهای فرودگاه خرم‌آباد هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‎الله دهمرده ظهر امروز در بازدیدی سرزده از فرودگاه خرم‎آباد، در جمع کارکنان این فرودگاه ضمن تبریک عید فطر حمل و نقل و انرژی را دو عامل زیر بنایی در توسعه کشور دانست و گفت: در این راستا تغییر ساعات پروازی و افزایش تعداد پروازهای خرم‎آباد به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های این فرودگاه در دستور کار مدیریت ارشد استان قرار می‌گیرد.

وی افزود: افزایش تعداد پروازهای فرودگاه خرم‎آباد عامل مهمی در توسعه لرستان به شمار می‌رود و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار لرستان گفت: همچنین باید ساعات پروازی فرودگاه خرم‌آباد به نخستین ساعات صبح تغییر یابد تا استقبال مسافران از پروازهای این فرودگاه بیش از پیش افزایش یابد.

وی افزود: بر اساس گزارش علمی و کارشناسی مدیریت فرودگاه، فرودگاه خرم‌آباد از نظر امکانات و تجهیزات مورد نیاز ناوبری در ردیف یکی از برترین فرودگاه‌های کشور قرار دارد، ضمن آنکه از نظر سایر شاخص‌ها از جمله نیروی انسانی متخصص نیز دارای وضعیت بسیار خوبی است.

دهمرده وجود فرودگاه و پروازهای هوایی را به عنوان یکی از ارکان اصلی حوزه حمل و نقل دارای نقش و اهمیت فوق‌العاده‌ای در روند توسعه و پیشرفت استان لرستان دانست و گفت: تاکنون تلاش‌های زیادی براساس حمایت‌های دولت برای برقراری پروازهای روزانه و منظم در فرودگاه خرم‌آباد انجام شده و اکنون 12 پرواز (رفت و برگشت) به صورت هفتگی در فرودگاه خرم‌آباد انجام می‌شود، که تلاش می‌کنیم ضمن افزایش تعداد پروازها، ساعت پروازها نیز به زمانی مناسب‌تری تغییر داده شود.

وی همچنین در این دیدار در بازدید از قسمت‎های مختلف فرودگاه از جمله برج مراقبت و سالن ترمینال مسافربری فعالیت قسمت‌های مختلف این فرودگاه را مثبت ارزیابی و فرودگاه خرم‌آباد را از نظر تجهیزات و امکانات هم‎ردیف فرودگاه‌های بین‎المللی عنوان کرد.

در ادامه مدیر فرودگاه خرم‌آباد نیز با ارائه عملکردی از فعالیت‎های این فرودگاه گفت: تعداد مسافر و پروازهای این فرودگاه در چهار ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 53 درصد افزایش یافته است.

اسفندیار کیانی با اشاره به عملیات اجرایی احداث سیستم کمک ناوبری DVOR در فرودگاه خرم‌آباد اظهار کرد: این سیستم ناوبری با اعتبار 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور در حال نصب است.

وی روند راه‌اندازی این دستگاه ناوبری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: فرودگاه خرم‌آباد، نهادها و ارگان‌های مستقر، آماده ارائه سرویس و خدمات مطلوب به شهروندان محترم در تمام طول روز هستند و نظر مسافران و مسئولان ارشد استان در خصوص تغییر ساعات پروازهای فرودگاه خرم‎آباد به شرکت‌های هواپیمایی است.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد با تأکید بر رفاه حال مسافران فرودگاه خرم‎آباد گفت: تمام تمهیدات لازم در جهت آسایش و رضایتمندی مردم شریف و ولایتمدار لرستان در دستور کار مجموعه فرودگاه خرم‎آباد قرار دارد.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد اظهار داشت: سال گذشته در مجموع 18 هزار مسافر از طریق فرودگاه خرم‌آباد جابجا شده‌اند و در چهار ماه نخست سال جاری نیز 9 هزار و 650 نفر از خدمات این فرودگاه استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/ب20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول