اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر:

کمیته درآمدزایی در شهرداری شوشتر تشکیل شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار تشکیل کمیته درآمدزایی در شهرداری شوشتر شد و گفت: باید برای افزایش درآمد‌های شهرداری چاره‌اندیشی کرد.

کمیته درآمدزایی در شهرداری شوشتر تشکیل شود

حمید سالم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: تشکیل کمیته درآمدزایی در شهرداری شوشتر از نیازهای ضروری شهرداری است و باید شهردار در این باره در اسرع وقت اقدام کند.

وی افزود: شهرداری شوشتر بدهی‌های زیادی دارد و از طرفی طلب‌های زیادی نیز از دیگر نهادهای موجود در شوشتر دارد و باید برای وصول این طلب‌ها گامی اساسی برداشت.

سالم‌پور با اشاره به برخی بدهکاران شهرداری شوشتر گفت: در شرایط کنونی شهرداری شوشتر از کشت و صنعت کارون شوشتر بیش از 3.6 میلیارد تومان بدهی دارد، ولی در وصول این بدهی با مشکلات زیادی مواجه شده‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: در شرایط کنونی باید از اهرم‌های قانونی برای وصول این بدهی شهرداری اقدام کنیم و در این باره باید دیگر نهادهای تاثیرگذار در سطح شهرستان شوشتر گام‌های اساسی  بردارند.

سالم‌پور خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته درآمدزایی شهرداری شوشتر می‌تواند تا حد زیادی مشکلات موجود در این باره را حل کند و باید در اسرع وقت این کمیته تشکیل شود.

گفتنی است در صورت وجود هرگونه بدهی از طرف افراد حقیقی و حقوقی از شهرداری شوشتر نهادهای ذی‌ربط حساب‌های شهرداری شوشتر را مسدود می‌کنند، ولی در شرایط کنونی هیچ نهاد تاثیرگذاری در این باره حاضر به انسداد حساب‌های کشت و صنعت کارون شوشتر نمی‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول