اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد

اتمام احداث ریل راه آهن در سلفچگان

خبرگزاری فارس: استاندار قم با بیان اینکه بودجه پروژه احداث خط ریلی در سلفچگان اختصاص خواهد یافت از اتمام این پروژه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

اتمام احداث ریل راه آهن در سلفچگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کرم‌رضا پیریایی پس از بازدید از واحدهای صنعتی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران بیان کرد: منطقه ویژه سلفچگان در سال‌های 89 و 90 در سطح کشور از رتبه برتری برخوردار است.

وی به جلسه خود با مدیران صنعتی و مجموعه مدیریتی در منطقه اقتصادی سلفچگان اشاره و بیان کرد: در جلسه‌ای که با مجموعه مدیران سلفچگان برگزار شد، مقرر شد تا امسال نیز با همیاری و اتحاد مدیران این منطقه را مانند سال‌های گذشته در سطح عالی نگه داریم.

استاندار قم اذعان کرد: در این جلسه دیدگاه‌های مختلف سرمایه‌گذاران این منطقه شنیده شد و آنان از آمادگی خوبی برای سرمایه‌گذاری و تولید برخوردارند.

وی نگرش مدیریت در منطقه اقتصادی سلفچگان را مطلوب عنوان کرد و گفت: نوع مدیریت در این منطقه به گونه‌ای است که می‌توانیم به نتیجه مورد نظر در این منطقه دست یابیم.

پیریایی به تبیین تصمیمات عنوان شده در این جلسه پرداخت و تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد در باب تسهیلات به سرمایه‌گذاران این منطقه کمک شایانی داشته باشیم.

وی به اتصال راه آهن به منطقه اقتصادی سلفچگان اشاره و بیان کرد: تلاش می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم به این مهم برسیم و با تلاشی مضاعف سلفچگان را مانند سال‌های گذشته در مباحث اقتصادی از حیث منطقه‌ای در مقام نخست حفظ کنیم.

استاندار قم در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر تصمیمات استانداری برای احداث ریل راه آهن در منطقه اقتصادی سلفچگان پس از گذشت بیش از سه سال از زمان کلنگ‌زنی ابراز کرد: به دنبال جبران برنامه‌هایی هستیم که به دلایلی ناتمام مانده است.

وی با بیان اینکه به مسئولان تاکید شده است زیرساخت‌های انجام این پروژه را به پایان برسانند خاطر نشان کرد: اعتبارات این پروژه به زودی انجام می‌شود.

پیریایی با تاکید بر اینکه برگزاری جلسات متعدد با مدیران برای رفع نقص‌ها است یادآور شد: اتمام این پروژه کار چندانی ندارد و باید این کندی و تاخیر را خاتمه دهیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول