اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره استانی تئاتر پسا مهر فسا

هنرمندان لارستانی خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: در دوازدهمین جشنواره استانی تئاتر پسا مهر فسا، هنرمندان لارستانی موفق به کسب مقام‌های برتر شدند.

هنرمندان لارستانی خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، نمایش "باغ آرزوها" به کارگردانی محمدجواد بدیعی و نویسندگی پرویز بشردوست کاری از گروه نمایش آرش موفق به کسب چند مقام برتر در دوازدهمین جشنواره استانی تئاتر پسا مهر فسا شد.

این جشنواره در سه بخش جوان، غیررقابتی و خیابانی در سطح استان فارس با هدف حمایت از هنرمندان جوان و پرورش و نوآوری و خلاقیت آنان و تبادل افکار و اندیشه بین هنرمندان این استان و گسترش اجراهای عموم به اجرا در آمد.

در آیین پایانی این جشنواره که با حضور مسئولان و هنرمندان استانی در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فسا برگزار شد، محمدجواد بدیعی کارگردان و بازیگر لارستانی نمایش "باغ آرزوها" موفق به کسب مقام دوم کارگردانی این استان و مقام نخست بازیگری مرد در بخش جوان شد و تندیس جشنواره و جایزه نقدی و لوح تقدیر را از آن خود کرد.

ابوالفضل آبشت مقام نخست در طراحی لباس را کسب کرد و مهدی صادقی بازیگر این نمایش موفق به کسب مقام سوم بازیگری به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره شد.

اما درخشش هنرمندان لارستان به اینجا ختم نشده و از نمایش "جراحی یک مجروح جنگی" نوشته حجت محبی پور به کارگردانی غزل بهارستانی، کاری از گروه هنری قاصدک در بخش ویژه غیررقابتی با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر شد.

در این جشنواره 52 اثر نمایشی از شهرهای بندرعباس، شیراز ،کازرون، فراشبند، استهبان، لارستان، سروستان و فسا به مدت چهار روز به اجرا در آمد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول