اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

زیر‌گذر حسن‌آباد تعریض و آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: زیر‌گذر حسن‌آباد اردبیل بعد از تعریض،اصلاح و بهسازی آماده افتتاح است و از چند روز پیش در این محور خودروها عبور داده شدند.

زیر‌گذر حسن‌آباد تعریض و آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: با اصلاح این پل زیر‌گذر مشکلات مختلف این پروژه را که سال‌ها بود مردم منطقه را رنج می‌داد برطرف کردیم به طوری که با هدایت آب‌های سطحی به کانال‌ها و مکان‌های تعیین شده دیگر شاهد جمع شدن آب‌های سطحی بر اثر بارندگی‌های فصول مختلف نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه به سرعت کار آسفالت‌ریزی و اصلاح معابر و خیابان‌ها و حتی کوچه‌ها آغاز شده افزود: با بهره‌برداری از کارخانه جدید آسفالت شهرداری اردبیل به سرعت عملیات زیر‌سازی و آسفالت‌ریزی را انجام داده و تلاش می‌کنیم تا پایان فصل کاری حتی بیشتر از تعهد خود آسفالت‌ریزی را شاهد باشیم.

مهر ماه سند توسعه 5 ساله شهرداری اردبیل تصویب می‌شود

این مسئول در ادامه ابراز داشت: سند و برنامه پنج ساله شهرداری اردبیل تا سال 95 به همت شورای سوم توسط یک مشاور مجرب در حال تهیه و تدوین است که امیدواریم تا مهرماه تهیه و تدوین این سند را به اتمام رسانده و نیمه دوم سال بعد از بررسی شورای شهر شاهد تصویب و اجرایی شدن آن باشیم.

شهردار اردبیل با بیان اینکه دیگر دوران کارهای تصادفی و خطا و آزمون در شهرداری‌ها به سر آمده است، افزود: هر چقدر به سمت تخصصی شدن با تکیه بر علم و برنامه‌ریزی حرکت کنیم موفق بوده و مسیر رشد و تکامل را به سرعت طی خواهیم کرد.

بدری گفت: شورای سوم در عمر خود گام‌های مبارکی را در شهر اردبیل در تهیه و تدوین برنامه‌های میان مدت و بلند مدت برداشته که به یقین تدوین برنامه پنج ساله شهرداری از آثار ماندگار شورای سوم خواهد بود.

وی اظهار داشت: مشاور و پیمانکار این طرح از شرکت باغ‌شهر پردیسان اصفهان در یک فرصت زمانی 10 ماهه مکلف شده‌اند سند تحول و توسعه شهر اردبیل را با تکیه بر چشم‌انداز 1404 تهیه و طراحی کنند که این کار نیز از چهار ماه پیش آغاز شده است.

این مسئول اضافه کرد: در این سند با بهره‌‌گیری از توان کارشناسان، اساتید دانشگاه، اعضای شورای شهر اردبیل، شهرداران سابق و خبرگان برجسته این شهر به صورت شفاف مشخص خواهد شد اردبیل در پایان برنامه پنج‌ساله خود دنبال رسیدن به چه اهدافی است.

شهردار اردبیل افزود: در این اهداف شهرداری به سمت ارائه خدمات آنی، الکترونیکی و در حوزه عمران و توسعه شهری به سمت کسب درآمدهای پایدار، جلب مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران حرکت می‌کند و به صورت مجزا مشخص می‌شود که ما باید از چه نقطه‌ای حرکت کنیم تا در پایان پنج سال به چه هدف‌گذاری دست یابیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری با بیان اینکه در برنامه پنج ساله اهداف مشخص و تعیین شده است، گفت: قرار است در این هدف‌گذاری خود 24 خدمات زیربنایی شهری را شناسایی احصا و هدف‌گذاری کنیم تا معلوم شود در این محور خدمات و شرح آن چه اهدافی را دنبال می‌کنیم.

وی در پایان سخنان خود از اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرگزاری‌ها خواست با اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق از تهیه و اهداف برنامه پنج ساله شهرداری، مردم را در جریان حرکت تاثیرگذاری که شهرداری آغاز کرده قرار دهند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول