اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امام جمعه قم

زیرگذر پل بلوار امین قم افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور امام جمعه قم و دیگر مسئولان استان پروژه زیباسازی و زیرگذر پل بلوار امین افتتاح شد.

زیرگذر پل بلوار امین قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسیح‌الله معصومی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در این مراسم که شنبه شب برگزار شد در سخنانی اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه زیباسازی و زیرگذر پل بلوار امین را 25 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این پروژه با هدف کاهش بار ترافیکی میدان جانبازان،‌ بلوار محمد امین، بلوار جمهوری اسلامی خیابان ساحلی و خیابان شهید فاطمی اجرا شده است.

وی با اشاره به مشخصات فنی این پروژه خاطر نشان کرد: پس از تخریب پل برای ایجاد زیرگذر 30 باکس بتنی با طول 30 متر و عرض و ارتفاع 5 متر در محل اجرای این پروژه کار گذاشته شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته برای زیباسازی پل بلوار امین اظهار کرد: در راستای اجرای این پروژه 1800 مترمربع موزائیک فرش انجام شده است.

وی نصب 400 عدد چراغ روشنایی و اجرای 74 عدد گل‌نما را از دیگر اقدامات انجام شده برای اجرای این پروژه دانست و خاطر نشان کرد: 1600 متر روشک جدول، اجرای سنگ‌نما به مساحت 300 مترمربع، 12 هزار مترمربع آسفالت پل و 200 مترمربع بتن‌کاری از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای اجرایی شدن پروژه زیباسازی و احداث زیرگذر پل بلوار امین بوده است.

در این مراسم با حضور حجت‌الاسلام سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) و محمد دلبری شهردار قم زیرگذر پل بلوار امین افتتاح شد.

در ادامه این مراسم جمعی از مسئولان استان از بخش‌های مختلف این پروژه بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند اجرای آن قرار گرفتند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول