اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نجات راننده جوان در بزرگراه آزادگان

خبرگزاری فارس: با حضور به موقع نجات‌گران آتش‌نشانی، راننده جوان که بر اثر برخورد با یک کامیونت پارک شده در کنار بزرگراه آزادگان به شدت مصدوم شده بود از مرگ حتمی نجات یافت.

نجات راننده جوان در بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی، با تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان را راهی محل حادثه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان کرد.

حسین حسین بیگی گفت: بنا به اظهار شاهدان در محل حادثه یک دستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال عبور از بزرگراه آزادگان بود که کنترل هدایت خودرو را از دست می‌دهد و با کامیونت پارک شده در کنار بزرگراه که بر اثر بروز نقص فنی متوقف شده بود برخورد کرده و موجب گرفتار شدن راننده خودرو سواری در میان اتاقک درهم پیچیده آن شده بود.

افسر آماده عملیات آتش‌نشانی در ادامه افزود: آتش‌نشانان که در کمتر از دو دقیقه به محل حادثه رسیده بودند، بلافاصله از جاری شدن بنزین از باک خودرو جلوگیری کرده و شلنگ پاره شده گاز خودرو را هم مهار و با قطع سیستم برق خودرو و ایمن‌سازی محل حادثه با بریدن قطعات آهنین خودرو به وسیله ابزار ویژه عملیات نجات را آغاز کردند.

وی با اشاره به عملیات آتش‌نشانان تصریح کرد: امدادگران با سرعت عمل خود شروع به نجات راننده مصدوم به نام (ایمان - ر) 29 ساله که به شدت دچار خونریزی شده بود کرده و موفق شدند در مدت زمان کوتاهی وی را از میان اتاقک درهم پیچیده خودرو که در زیر کامیون گرفتار شده بود رها کنند و او را از مرگ حتمی نجات دادند.

حسین‌بیگی در پایان علت این حادثه را منوط به نظریه کارشناسان عوامل راهور اعلام کرد. 

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول