اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 77 روز

17 هزار کرمانشاهی در سینما آزادی فیلم دیدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: با بازگشایی سینما آزادی در کرمانشاه 16 هزار و 731 کرمانشاهی به تماشای 374 سانس فیلم پرداختند.

17 هزار کرمانشاهی در سینما آزادی فیلم دیدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت‌الاسلام محمد آفتابی ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه و خبرگزاری‌های استان، اظهار کرد: سینما پیروزی کرمانشاه با 3 سالن تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

آفتابی تصریح کرد: در تلاشیم که در محل سینما استقلال کرمانشاه نیز نگارخانه‌ای احداث کنیم و در کنار آن یک سالن 200 یا 300 نفری برای تماشای فیلم قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در زمان تصدی ما هیچ سینمایی تغییر کاربری از فرهنگی هنری و سینمایی به غیره نخواهد داد، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی با اطمینان خاطر می‌توانند در این بخش سرمایه‌گذاری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سینما نقش دفاعی در مقابل هجمه‌های دشمن دارد لذا سینما باید برای ترویج و استحکام فرهنگ دینی و اسلامی این مرز و بوم بکوشد.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت هنر نمایش افزود: تئاتر نیز می‌تواند مقدمه یک سینمای بزرگ باشد و در این راستا طرح کارگاه نمایش استان کرمانشاه در تالار انتظار از این دست است.

آفتابی با بیان اینکه با همکاری بنیاد فارابی و در راستای توسعه فرهنگ سینمایی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 سال است که بسته‌های فرهنگی در مناطق محروم توزیع می‌کند، خاطرنشان کرد: 3 الی 5 مهر ماه در مناطق مرزی استان توزیع بسته‌های فرهنگی را در دست اقدام داریم.

وی با بیان اینکه اگر فیلم خوب وجود داشته باشد، مردم نیز برای تماشای فیلم به سینما خواهند آمد، گفت: با بازگشایی سینما آزادی در کرمانشاه 16 هزار و 731 کرمانشاهی به تماشای 374 سانس فیلم پرداختند.

آفتابی اظهار کرد: در سینما فرهنگ نیز طی 358 روز، هزار و 795 سانس فیلم پخش شد که 27 هزار نفر به تماشای فیلم در این سینما پرداختند.

وی با مقایسه این دو سینما، میزان استقبال مردم از این دو سینما را ناشی از اکران فیلم خوب یا بد دانست.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول