اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن سینمای جوان چالوس:

گواهی تحصیل در مرکز سینمای چالوس بین‌المللی است

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن سینمای جوان چالوس با اعلام اینکه گواهی تحصیل در مرکز سینمای چالوس بین‌المللی است، گفت: انجمن سینمای جوان چالوس به مرکز استعدادیابی هنر هفتم در منطقه تبدیل شده است.

گواهی تحصیل در مرکز سینمای چالوس بین‌المللی است

بهنام طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: انجمن سینمای جوان چالوس از جمله دفاتر 60 گانه در کل کشور است که از این تعداد فقط به شهرهای ساری و چالوس در استان مازندران مجوز راه‌اندازی داده شد.

وی افزود: از آنجایی که کار این انجمن جذب، آموزش و حمایت است به همین منظور در بخش آموزش به صورت تک درس مشاغل سینمایی و بلند مدت فیلمسازی نسبت به تدریس بیش از 20 عنوان رشته تحصیلی اقدام شده است.

طهماسبی ادامه داد: به‌زودی دومین دوره آموزش بلند مدت فیلمسازی به‌صورت یکساله برگزار می‌شود که کار ثبت نام آن آغاز شد و تا تاریخ 20 مهرماه 91 ادامه دارد. علاقمندان به هنر هفتم می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.iycs.ir برای ثبت‌نام اقدام کنند. 

وی تصریح کرد: انجمن سینمای جوان چالوس به مرکز استعدادیابی هنر هفتم در منطقه تبدیل شده است که از رامسر تا آمل را نیز زیر پوشش قرار می‌دهد و عملکرد درخشان این انجمن موجب شده است تا هر روز بر تعداد علاقمندان برای حضور در دوره‌های آموزشی این انجمن در چالوس افزوده شود.

طهماسبی اظهار داشت: از هنرجویان این انجمن چه در حین گذراندن دوره آموزش در این مرکز و چه پس از فارغ التحصیلی از نظر امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری نظیر باکس صدا، دوربین عکاسی و تصویربرداری و حتی مالی برای تولید اثر حمایت می‌شود.

وی افزود: در پایان هر ترم آموزشی برای فارغ التحصیلان گواهی بین‌المللی از سوی سازمان امور سینمایی کشور صادر می‌شود که این یکی از امتیازات بسیار خوب برای هر فارغ التحصیل در انجمن سینمای جوان شهرستان چالوس است.

مسئول انجمن سینمای جوان چالوس عنوان کرد: حمایت مالی این انجمن از فیلمسازان با توجه به نوع اثری که باید تولید شود انجام می‌گیرد و حتی عوامل ساخت یک فیلم نیز بیمه می‌شوند. 

وی خواستار توجه ویژه مسئولان به انجمن سینمای شهرستان چالوس شد و گفت: سینما یک هنر پیشرو است که در تاثیرگذاری خود بر جامعه بسیار قوی عمل می‌کند و بنابراین می‌توان با این هنر هفتم به رشد و تعالی بیشتر فرهنگی در جامعه کمک کرد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول