اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

ایران 13 سال از سند چشم‌انداز جلو است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار اردبیل گفت: به لطف خدا و تلاش‌های تلاشگران کشورمان ایران 13 سال از سند چشم‌انداز توسعه جلو‌تر حرکت کرده است.

ایران 13 سال از سند چشم‌انداز جلو است

عباس دست‌باز در حاشیه مراسم اختتامیه طرح بوستان معرفت در اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل به طراحی ایران در انواع برنامه‌های علمی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: 13 سال مانده به چشم‌انداز 1404 امروز ادعا می‌کنیم ما حداقل 13 سال به لطف خداوند از این برنامه جلو هستیم و توفیقات روز‌افزون ایران موید این ادعاست.

وی قدرت نرم جمهوری اسلامی را قدرت ایمان و اعتقاد به خدا اعلام کرد و یادآور شد: ولایت‌پذیری بارز‌ترین نقطه قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است و حرکت‌هایی که در منطقه با نام بیداری اسلامی آغاز شده همگی نشان داد که قدرت ولایت تا چه اندازه می‌تواند مفید و موثر باشد.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار اردبیل جهان امروز را جهانی آمیخته با ابتذال، پوچ‌گرایی و گمراهی جوانان اعلام کرد و گفت:‌ ما امروز در جهانی زندگی می‌کنیم که سیل بنیان‌کن اعتقادات توسط ماهواره‌ها، اینترنت و ... از سراسر جهان بر جوانان ما باریدن گرفته است و تنها راه نجات از این سیل توجه به مسائل معنوی است.

دست‌باز توجه جوانان به ولایت و امر ولایت‌‍پذیری را مهمترین سلاح در مقابل جنگ نرم دشمن خواند و بیان داشت: امروز انواع توطئه‌ها و تحریم‌ها ما را تهدید می‌کند اما آنچه که به ما آرامش خاطر داده و ساحل نجات را نشان می‌دهد اعتقادات دینی و مذهبی ماست.

این مسئول کسب فضائل اخلاقی در جوانان را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: با یک دستور اخلاقی می‌توان بهترین راه کسب فضائل اخلاقی را فراگرفت و مدرسه، جامعه و خانواده باید این دستور را اجرایی کنند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار اردبیل سخنان آیت‌الله بهجت را در مورد فضائل اخلاقی جوانان یادآور شد و افزود: آن فقیه فقید ترک گناه و معاصی را مهمترین راه کسب فضیلت می‌دانست و ما نیز باید در این راه و در راستای شکوفایی استعدادها بیش از پیش گام برداریم.

دست‌باز جهان امروز را نیازمند انسان‌های پاک، مومن، شجاع و بی‌آلایش دانست و ادامه داد:‌ همه از جوانان انتظار دارند تا خصلت‌ها و خوی جوانمردی را آموخته و آن را در دیگران نیز ایجاد کنند و مدرسه مهمترین پایگاهی است که این عمل در آن می‌تواند رخ دهد.

وی خطاب به دانش‌آموزان نیز تصریح کرد:‌ شما باید الگو و راهنمای تمام دانش‌آموزان جهان باشید چرا که هم اینک چشم جهان به حرکت‌های شما دوخته شده و باید با مدنظر قراردادن توسعه علمی، توسعه دانایی را که رکن اساسی الگو شدن است مدار کارهای خود قرار دهید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون سیاسی – امنیتی استاندار اردبیل در پایان سخنان خود انجمن اسلامی دانش‌آموزان را یادگار حضرت امام در کشور خواند و اظهار داشت: دانش‌آموزان ما باید با تاسی از آموزه‌های رهبر فقید انقلاب این الگو بودن خود را در تمام جهان حفظ کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول