اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس:

مسئولان به مشکلات شهر مشهد سطحی فکر می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های شهر مشهد از عدم توجه به مشکلات مشهد از سوی مسئولان انتقاد کرد.

مسئولان به مشکلات شهر مشهد سطحی فکر می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدهاشم بنی‌هاشمی با بیان اینکه مشهد یک گنجینه پنهان است، گفت: در حال حاضر بسیاری از مردم ایران از بحث فواید سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌های مختلف علمی و فرهنگی شهر مشهد آگاهی ندارند.

وی تصریح کرد: هم‌چنین شهر مشهد دارای اقلیمی خاص است به گونه‌ای که از اقوام و مکان‌های مختلف در آن زندگی می‌کنند که این خود گنجینه‌ای پنهان است و باید شناسانده شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رسانه‌ها در شناساندن مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران، بیان کرد: اولین قدم برای رسانه‌ها در ارتقای شناساندن مشهد شناساندن ظرفیت‌های این شهر به همگان است.

بنی‌هاشمی تصریح کرد: در حال حاضر مشهد یک شهر ناشناخته است به گونه‌ای که مسئولان به مسائل مشهد به صورت سطحی فکر می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ با توجه به اینکه رسانه‌ها می‌توانند آینده را بهتر ببینند می‌توانند با تبادل اطلاعات گام‌های عملی را عملیاتی‌تر کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر برگزاری جشنواره ملی شهرنگار در حل معضلات و مشکلات مشهد، گفت: رسانه‌ها می‌توانند در این همایش‌ها و جشنواره‌ها موضوعات اصلی شهر مشهد را به صورت مطالبه بیان کنند تا بتوان در پیش‌برد اهداف این شهر به کمک رسانه‌ها موفق عمل کرد.

گفتنی است نخستین جشنواره ملی شهرنگار را محوریت مدیریت شهری مشهد توسط شهرداری مشهد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول