اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان در جمع خبرنگاران:

50 کیلوگرم تریاک در خرم‌آباد کشف و ضبط شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان لرستان گفت: طی یک عملیات 50 کیلوگرم تریاک در خرم‌آباد کشف و ضبط شد.

50 کیلوگرم تریاک در خرم‌آباد کشف و ضبط شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عباس نظری عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: در پی‌مطلع شدن از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان موضوع با تشکیل تیم‌های تخصصی با هماهنگی مقام قضایی پیگیری شد.

وی افزود: در پی ‌عملیات‌های اطلاعاتی، پلیسی و دو ماه فعالیت بر روی این باند توسط مأموران انتظامی سرانجام مأموران پلیس متوجه شدند که این باند قصد ورود مواد مخدر از استان‌های شرقی به لرستان را دارند.

نظری یادآور شد: در نهایت روز گذشته با کنترل محورهای مواصلاتی و شناسایی یک دستگاه خودروی زانتیا( اسکورت محموله) آن را متوقف و راننده و سرنشین آن دستگیر شد.

نظری با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته تعداد 17 بسته مواد مخدر تریاک از خودرو کامیون که به صورت ماهرانه در کف اتاق عقب کامیون جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد، اظهار داشت: میزان مواد مخدر کشف شده از این باند 50 کیلوگرم تریاک بوده و همچنین سه نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول