اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

استقبال بی‌نظیر مردم آزادشهر و رامیان از جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها در شهرستان‌های آزادشهر و رامیان با استقبال خوب مردمی هم همراه است.

استقبال بی‌نظیر مردم آزادشهر و رامیان از جشن عاطفه‌ها
 به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در شهرستان رامیان و در ساعات اولیه امروز قاسم سمیعی فرماندار شهرستان به اتفاق سایر مدیران دستگاه‌های اجرائی با حضور در پایگاه جذب کمک‌های مردمی مستقر در فلکه مرکزی شهر اقدام به اهدا کمک‌های نقدی کردند.
قاسم سمیعی با تمجید از فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رامیان و شهر خان‌به‌بین و با بیان رضایت از همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رامیان و بسیج و پایگاه‌های مقاومت ابراز امیدواری کرد: استقبال خوب مردم باعث شود بخشی از نیازهای کودکان و نوجوانان بی‌بضاعت در مسیر تحصیل حل شود.
در شهرستان آزادشهر هم مسئولان دولتی پابه پای مردم در جشن شرکت کرده و اقدام به اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به نفع دانش‌آموزان نیازمند کردند.
همچنین رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آزادشهر در حاشیه برگزاری جشن عاطفه‌ها در شهرستان آزادشهر به خبرنگاران گفت: مردم شهرستان آزادشهر 58 میلیون ریال برای کمک به کشور سومالی کمک کردند و انتظار است در جشن امروز هم با استقبال خوب دست دانش‌آموزان نیازمند را بگیرند .
مهدی نظری خاطرنشان کرد: کمک‌های حامیان هم به دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌سرپرست اهدا خواهد شد.
مردم شهرهای خان‌به‌بین، دلند، نگین‌شهر و نوده‌خاندوز هم در کنار اهالی روستاهای بخش‌های مرکزی دو شهرستان و مناطق فندرسک و چشمه‌ساران با حضور در پایگاه‌های جذب کمک‌های مردمی مستقر در مساجد و مدارس اقدام به کمک‌رسانی به دانش آموزان نیازمند کردند.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول