اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کمیته امداد جوانرود خبر داد:

جمع‌آوری بیش از یک میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کمیته امداد شهرستان جوانرود گفت: مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی در جشن عاطفه‌ها بالغ بر یک میلیون و 500 هزار تومان بوده است.

جمع‌آوری بیش از یک میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها
غلامرضا نصوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جوانرود درباره میزان کمک‌های مردم به جشن عاطفه‌ها در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به نرخ تورم مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در این شهر نسبت به سال قبل کاهش یافته و خواستار همکاری بیشتر نهادهای ذی‌ربط و مردم خیر این شهر ‌در رابطه با برپایی هرچه باشکوه‌تر این قبیل جشن‌ها هستیم. 
وی با اشاره به اینکه افزایش مساعدت‌های مردم در این جشن ملی نیازمند فرهنگ‌سازی در بعد مشارکت اجتماعی است، ادامه داد: افزایش کمک‌های مردم جوانرود در دو طرح اکرام و ایتام در ماه مبارک رمضان، کمک‌های قابل توجه به خشکسالی سومالی و همچنین تاکید مردم به کمک‌های مستقیم و بدون واسطه به محرومان نشان از روحیه خیری مردمان این شهرستان دارد.‌ 
نصوری درباره هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط در برگزاری جشن عاطفه‌ها با اداره کمیته امداد اظهار داشت: یک هفته قبل از برپایی جشن با ائمه جمعه و جماعات، هلال‌احمر و آموزش و پرورش هماهنگی داشتیم.
رئیس کمیته امداد جوانرود با تاکید بر توجه بیشتر به محرومان و مستضعفین جامعه خاطرنشان کرد: مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی تا امروز بالغ بر یک میلیون و 500 هزار تومان بوده است.
وی با تاکید بر اینکه مردم جوانرود یکی از خیرترین‌ مردمان استان محسوب می‌شوند؛ خواستار مشارکت بیشتر مردم در این جشن ملی شد. 
رئیس اداره کمیته امداد شهرستان جوانرود در پایان از مردم خیر جوانرود که در این جشن مشارکت کردند، قدردانی کرد. 
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول