اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت فرمانداری آبیک:

مسئولان مصوبات کارگروه تخصصی امور اجتماعی را عملیاتی کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آبیک بر اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگ و هنر این شهرستان از سوی مسئولان ادارات مختلف تأکید کرد.

مسئولان مصوبات کارگروه تخصصی امور اجتماعی را عملیاتی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک حمید بغدادی عصر امروز در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگ و هنر شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: مسئولان باید مصوبات کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگ و هنر شهرستان را پس از تصویب پیگیری و عملیاتی کنند نه اینکه مصوبات در جلسه به تصویب برسد، سپس در ادارات بایگانی شده و خاک بخورد.

وی افزود: مصوبات کارگروه تخصصی امور اجتماعی با نظر کارشناسان و مسئولان به تصویب می‌رسد، لذا قابلیت اجرا را دارد که مسئولان باید برای تحقق اجرایی شدن مصوبات کارها را تسریع ببخشند.

این مسئول بیان کرد: مسئولان باید مصوباتی را که در کمیته‌های فرعی تشکیل داده‌اند، در طول سال به مرحله اجرا درآورند.

معاون فرماندار آبیک با تأکید بر تبلیغات در زمینه‌های مختلف امور فرهنگی تصریح کرد: تمام ادارات اعتبار فرهنگی دارند، لذا نباید تبلیغات فرهنگی در شهر دریغ کنند.

بغدادی ادامه داد: مسئولان نباید از وجود فرقه‌های مختلف ضاله در شهرستان غافل باشند تا کار به جای باریک برسد، چراکه این فرقه‌ها به طور مخفیانه افراد مختلفی را جذب کرده‌اند که در دور کردن افراد از اعتقادات واقعی تأثیرگذار هستند.

وی بر برخورد قاطعانه با مزاحمان آلودگی صوتی و دست‌فروشان و پارک خودروها در سطح شهر به ویژه عصرها از سوی نیروی انتظامی شهرستان آبیک تأکید کرد و افزود: این امر سبب شده مردم مورد آزار و اذیت قرار بگیرند، چراکه شاکیان زیادی در این زمینه به فرمانداری مراجعه کرده‌اند.

معاون فرماندار آبیک بر گردآوری عملکردها و فعالیت‌های کمیته‌های تشکیل شده در کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگ و هنر از سوی مسئولان مربوطه تأکید کرد و افزود: فعالیت‌ها باید مستندسازی شده و به دبیرخانه کارگروه مذکور (فرمانداری) ارسال شود.

مدیر آموزش و پرورش نیز در این جلسه گفت: آموزش و پرورش در تکریم خانواده نقش مهمی دارد، چراکه از وظایف اصلی و ذاتی‌اش است.

احمد نوروزی افزود: انجمن اولیا و مربیان با هدف ارتقای علمی خانواده‌ها و رسیدگی به مشکلات خانواده‌ها در آموزش و پرورش شکل یافته که در مقطع ابتدایی هفت جلسه و در مقطع راهنمایی و متوسطه پنج جلسه در طول سال تحصیلی برنامه‌های مختلفی را اجرایی می‌کند.

وی آموزش رشد و تکریم خانواده‌ها را در جلوگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی مؤثر دانست و خاطر نشان کرد: 20 درصد از درآمد مدارس به آموزش خانواده‌ها و چهار درصد از درآمد مدارس به مشاوره خانواده‌ها اختصاص دارد که در رفع مشکلات خانواده‌ها بسیار تأثیرگذار است.

این مسئول اضافه کرد: این فعالیت‌ها در فعالیت‌های فرهنگی آموزش و پرورش می‌تواند نقش پررنگی داشته باشد، لذا مسئولان باید از ظرفیت بزرگ آموزش و پرورش به نحو احسن استفاده کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول