اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از سه روز

چهارمین کنگره بین‌المللی فناوری نانو در کاشان خاتمه یافت

خبرگزاری فارس: چهارمین کنگره بین‌المللی فناوری نانو در کاشان پس از سه روز در تالار آزادی دانشگاه کاشان به کار خود پایان داد.

چهارمین کنگره بین‌المللی فناوری نانو در کاشان خاتمه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، این کنگره در حالی دقایقی پیش به کار خود پایان داد که بیش از 900 پژوهشگر و محقق داخلی و خارجی به مدت سه روز در قالب نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی پیرامون موضوعات مرتبط با علم و فناوری نانو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

چهارمین کنگره بین‌المللی علوم و فناوری نانو با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای معرفی پیشرفت‌های جدید در حوزه فناوری نانو و تقویت همکاری بین محققان ایرانی و خارجی و با محورهای نانوکاتالیست‌ها، نانومترولوژی، نانوکامپوزیت، نانومکانیک، نانوبیوتکنولوژی، نانوفوتونیک، نانوالکترونیک و حسگرها و نانو مواد کربنی فولرین، نانولوله‌ها، گرافن به مدت سه روز از 18 شهریورماه کار خود را آغاز کرده بود.

از 2 هزار و 200 مقاله ارسالی به دبیرخانه چهارمین کنگره بین‌المللی فناوری نانو تنها 935 مقاله برای ارائه پذیرفته شد که 120 مقاله به صورت شفاهی و 815 مقاله دیگر به صورت پوستر ارائه شد.

شرکت 30 مقاله علمی خارجی و حضور 20 میهمان از کشورهایی چون آلمان، مجارستان، مالزی، بلاروس و اروگوئه از نکات قابل توجه در این کنگره بود.

همایش دانشجویی نانو از جمله برنامه‌های جنبی این گنگره بود که با هدف جذب حمایت مالی برای فارغ‌التحصیلان نانو صورت گرفت.

در این کنگره در حالی دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان میزبان پنجمین کنگره دوسالانه بین‌المللی علوم و فناوری نانو در پائیز 1393 معرفی شد که پیش از این دانشگاه‌های تهران، تبریز و شیراز برگزارکننده سه دوره نخست آن بودند.

در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر بین‌المللی نانو و برگزیدگان بخش پوستر چهارمین کنگره بین‌المللی نانو نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول