اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرامه:

گردشگری خرامه از وضعیت خوبی برخوردار نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار خرامه گفت: آثار تاریخی و گردشگری شهرستان خرامه از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و نیازمند توجه جدی مسئولان استانی و کشوری است.

گردشگری خرامه از وضعیت خوبی برخوردار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرامه، داریوش دهقان اظهار داشت: همه باید برای شناساندن و معرفی قابلیت‌های تاریخی و گردشگری این شهرستان تلاش کنند. 

وی با تاکید بر اینکه باید بسترهای لازم در زمینه گردشگری ایجاد شود، خاطرنشان کرد: گردشگری کاری زمان‌بر است که سرمایه‌گذاری‌های لازم را می‌طلبد.

فرماندار خرامه با تاکید بر برنامه‌ریزی صحیح در این زمینه افزود: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های گردشگری و تاریخی خرامه وجود آثار تاریخی و گردشگری طبیعی بکر و زیبا در حوزه این شهرستان است.

دهقان اضافه کرد:‌ باید با تهیه بروشور و اطلاع‌رسانی در صدا و سیما و سایر رسانه‌های فراگیر، زمینه شناساندن نقاط دیدنی،‌ آثار تاریخی و قابلیت‌های گردشگری این شهرستان را برای عموم مردم در سراسر کشور فراهم کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان خرامه گفت: با توجه به اینکه اکثر آثار و بناهای تاریخی خرامه از قدمت تاریخی بالایی برخوردار است این موضوع می‌طلبد اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس توجه ویژه‌ای به آثار و بناهای تاریخی این شهرستان داشته باشد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول