اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان خبر داد

تصویب 5 طرح ارتقای شاخص‌های فرهنگی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان گفت: پنج طرح اولویت‌دار در زمینه ارتقای شاخص‌های فرهنگی در استان زنجان تصویب شده است.

تصویب 5 طرح ارتقای شاخص‌های فرهنگی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قدرت‌الله رفیعی ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان زنجان اظهار کرد: از 16 طرح ارائه شده به کمیته ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان زنجان، هشت طرح مورد تصویب قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با بررسی‌های انجام شده پنج طرح به عنوان طرح‌های اصلی استان در زمینه ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود، افزود: در صورت اختصاص اعتبارات لازم، این طرح‌ها در استان اجرایی می‌شود.

معاون مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه برخی از طرح‌های ارائه شده به این کمیته در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای این طرح‌ها انجام می‌شود.

وی از تهیه فیلم مستند شهیده فهیمه سیاری در زنجان خبر داد و افزود: تولید این فیلم از مصوبات کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان است.

رفیعی با اشاره به پیشنهاد این طرح از سوی مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان افزود: این فیلم با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تهیه می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی نگارخانه هنرمندان استان زنجان از مصوبات این کارگروه است، افزود: این نگارخانه برای عرضه محصولات فرهنگی هنرمندان استان راه‌اندازی می‌شود.

معاون مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان از نصب پرچم جمهوری اسلامی در سایت تفریحی گاوازنگ زنجان خبر داد و گفت: این طرح در زنجان اجرایی می‌شود.

وی نمایه‌سازی آثار فرهنگی را از دیگر برنامه‌های استان برشمرد و گفت:‌ آثار شهدای استان نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

رفیعی با بیان اینکه برگزاری اجلاس نماز استانی از برنامه‌های این کارگروه است، خاطرنشان کرد: در صورت ابلاغ اعتبارات این همایش به صورت استانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش نماز عاشوراییان در زنجان خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش نیز به تصویب کارگروه رسیده است.

معاون مدیرکل اجتماعی استانداری زنجان تصریح کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات ارتقای شاخص‌های فرهنگی این برنامه‌ها در اولویت اجرا قرار گرفته است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول